Gå til innhold

jeg fikk mensen i natt :( ubeskrivelig trist!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gikk å la meg rett før 23.00 i går, og gledet meg vilt til å teste. Var nesten sikker på at jeg ville se et kryss.. Klokken 00.20 gikk jeg på do med magesmerter. Så at det hadde kommet litt brunt i trusa, og ble kjempedeppa. Men prøvde å overbevise meg om at det var en bivirkning av crinonen.

Men rundt 4 i natt hadde jeg så utrolige magesmerter, og det var uholdbart. Jeg gikk for å teste, og da jeg satte meg på do rant det blod. Jeg begynte å hikste og tårene rant. Jeg ville teste allikvel jeg, men den forbanna testen virka ikke. Fikk ikke opp kontrollstreken en gang.. Men det hadde jo ikke så mye å si, for mensen har jo kommet, så jeg vet jo at det ikke er en spire i magen min :( :(

Ringte jobb, fortalte at jeg ikke kom i dag. Klarer ikke være hyggelig og blid på jobb i dag. Må ha denne dagen og komme meg på. Jeg var forberedt på resultatet, men det føltes allikevel som et slag i trynet. Dette er såå vondt. Jeg føler meg så mislykket, oghar tanker om at jeg aldri vil komme til å lykkes. For forholdene var jooptimale. Alt så jo så bra ut. Egget var helt perfekt.. Men det betyr jo ingenting, det ville ikke feste seg..

Jeg er så redd for at det ikke vil feste seg noen egg noen sinne, jeg vil oppleve å bli mamma. Flere ganger. Jeg klarer ikke tenke realistisk, for jeg vet jo at jeg har gode sjanser til det. Egentlig.. Men nå er alt så svart og jeg er sikker på at vi aldri kommer til å klare det. Det er så mange hinder.. Det blir i allefall fryseforsøk neste gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei Gøril, dette var veldig trist! Vet godt hvordan du har det, selvom det kanskje ikke er noen trøst for deg akkurat nå. Man blir sint på kroppen sin, på omverden på alt. Fryktelig urettferdig at de som ønsker det så sterkt ikke skal få noe baby i magen sin!

Sikkert lurt å være hjemme idag ja, da får du tid til å bearbeide dette.

Håper du har noen som du kan snakke med om dette, ellers har du jo alltid oss på BIM...........

Stor klem fra

Skrevet

Hei gøril

Dette var trist lesning, føler veldig med deg.

Jeg har samme dagen som deg i dag, testen min var så negativ.....

Men, men, vi ivf jentene reiser oss nok igjen selv om dagen i dag er helsvart. Blir jo ganske flinke til å takle det meste.

Kanskje vi følger hverandre på neste fryseforsøk.

Trøsteklem fra

Skrevet

Huff,det var trist å høre. Sender over en trøsteklem,så skal du se det klaffer på neste forsøk.

Klem

Skrevet

Så fryktelig trist!

Vil bare sende deg en trøsteklem. Håper du vil se lyset i tunellen etterhvert.

Klem

Skrevet

Kjære venn, nå triller tårene mine for deg. Dette var utrolig trist å lese, hadde virkelig håpet at det skulle bli en positiv test i dag. Og selv om man tror man er forberedt på resultatet, er sorgen likevel ikke til å bære. For innerst inne tror man jo at det skal gå bra.....

Har du noen å snakke med mens du er hjemme i dag?

Det er vondt å sitte med alle disse tankene alene, men noen ganger er det godt å bare gråte og gråte. Håper du har din kjære der, til å trøste og klemme og gi deg det du trenger.

Håper du klarer å se noen lyspunkter om en stund, for som du sier er det veldig gode sjanser for at alt skal gå bra senere. Den følelsen av å aldri skulle lykkes er utrolig vond, det vet jeg. Du må bare fortsette å tro at en dag er det din tur til å bli mamma, men den perfekte spiren var ikke klar til å komme til deg ennå. Slik prøver jeg å tenke når alt ser som mørkest ut.

Jeg tenker på deg i dag, kjære deg!

Klemmer fra meg

Skrevet

Hei Gøril,

Vil bare si at jeg er lei meg på dine vegne....og at du på ingen måte er mislykket på grunn av et forsøk som gikk skeis!

Jeg håper du lykkes på fryseforsøket!

Mvh,

Skrevet

Nei og nei, Gøril.. Føler med deg... Bare ikke gi opp enda :-)

God klem

Skrevet

hva skulle jeg gjort uten dere? Og kjære MaybeMe, tusen takk for din omtanke!! Mannen min er like lei seg som meg, og han skulle gjerne hatt ett slikt forum å fått delt tankene sine. Han er dessverre ikke hjemme, for han måtte på jobb. Jeg sitter her alene, men jeg har jo i det minste dere. Og om ikke mange timer kommer mannen min hjem. Det blir bra. Jeg er så glad jeg har han. Verdens snilleste og godeste mann. Jeg er sikker på at vi skal klare å komme oss gjennom dette, men det er jævlig tungt. Vi var så sikre i gårkveld at vi hadde lyktes.

takk for at dere bryr dere!!!

jeg skal prøve å sove litt. Har ikke sovet i hele natt, så jeg er ganske utslitt.

Skrevet

Huffa meg Gøril-dette var ubeskrivelig trist:).

Ikke gi opp!

Skrevet

Det var triste nyheter gøril... :o( Føler med deg og håper at det vil se lysere ut igjen snart. Ta den tiden du trenger for å være lei deg men ikke gi opp. Du er ikke mislykket men noen ganger går det bare galt. Naturen rydder opp selv uten at vi kan kontrollere det. Neste gang går sikkert bedre!

Hang in there!

Varm klem

Skrevet

Hei gøril

Det var triste nyheter :(

Sender deg en stor trøsteklem og ønsker deg lykke til med fryseforsøket.

klem

Skrevet

Ååå, kjære deg!!

Føler med deg! Du beskriver tanker og følelser som vi alle tenker på...

Gråt og ras og få ut de vonde følelsene....

Jeg VET at du etter hvert klarer å se framover. Du må ikke miste håpet og troen på at du skal lykkes, for det gjør dere til slutt!!!!

Sender en stoor god klem til deg.

*K L E M*

Skrevet

Dette var kjempetrist Gøril - har virkelig hatt troen på at dette skulle gå bra! Men dette skjer jo med så mange, og de blir gravid senere de!! Så ikke gi opp!!!! Bare prøv å se fremover, selv om jeg vet det er en uutholdelig klisje... Tenker på deg og sender ønsker om et bedre utfall neste gang!

Skrevet

tusen takk for omtanken jenter. Hva skulle jeg ha gjort uten dere???

Skrevet

Hei kjære Gøril!

Kom hjem fra jobb nå og skyndte meg for å slå på pc'n. Forferdelige trist Gøril! Ble ordentlig lei meg nå altså! Har drømt om deg i natt. Håpet sånn på at dette skulle gå din vei....

Skjønner at du har det kjempetrasig nå. Jeg blir litt fattig på ord. Vil bare si at jeg tenker på deg. Håper du får litt mot om ei stund så du har ny giv til fryseforsøk.

Mange klemmer fra

Skrevet

Vil bare si at eg føler med deg...

Håper dåkke lykkes til slutt!

Klem fra

Skrevet

Stor klem fra meg.

Skrevet

Så trist å lese :( Kom hjem fra jobb og var så spent på hvordan det hadde gått med deg.

Tenker på deg og sender en stor klem!!

Skrevet

Sender deg en stooor klem!

Du vil nok reise deg igjen og se framover nok en gang,

men gi deg selv lov til å være forbannet, lei deg og deppa...

Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid!

Klem-

Skrevet

Kjære deg,

Ord kan ikke beskrive hvor lei meg jeg er for deg og at det ikke gikk din vei denne gang. Men husk: Over 70% klarer det i løpet av 3 forsøk, og før du vet det så er det deg :)

Skrevet

Har jo allerede sendt litt trøst til deg idag tidlig, måtte bare innpå her før jeg dro på jobb i morres for jeg var så spent på testen din. Spesielt fordi vi er på samme klinikk.

Skjønner jo at du har verdens værste dag idag. Jeg har hatt to sånne allerede og er livende redd for at det skal bli en tredje. Jeg synes det blir værre og værre for hver gang.

Forrige gang gråt jeg i to dager, men uansett hvor trist det er, slipper det taket etterhvert for det er jo ikke slutt med dette. Hverken for deg eller meg om det går skeis her også...

Lykke til neste gang. Det går jo bra til slutt. Det MÅ det gjøre.

Men jeg skjønner frustrasjonen din. Når alt går så bra så lenge, og alt virker så optimalt, og du får beskjed om at det er helt perfekt å så optimalt som det kan bli, så blir det så ufattelig og tungt når det ikke går likevel. Jeg spør også meg selv, hvorfor vil det ikke feste seg???

Denne gangen har jeg gått til akupunktur for å samle alle energier til de rette stedene. Jeg har også tatt Albyl-E for å bedre forholdene i livmoren med tanke på dette med festingen. Men....Ikke vet jeg. Klarer ikke å fatte alt dette, synes egentlig som alt er helt bingo!

Men gi ikke opp, dette er bare begynnelsen for deg, det er fortsettelsen som teller nå:)

En skikkelig god klem til deg

Skrevet

Synes det er så forfedelig trist å lese det du skriver... Ikke mist motet - dere skal klare det!

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Hei Gøril

Jeg har fulgt prosessen din ei stund, husker deg fra "slitere" før det ble bestemt at du skulle gjennom ass.befruktning. Har vært inne her for å se nytt fra deg flere ganger (vært mest "leser" foreløpig, men skal snart gjennom prosessen selv).

Synes dette var kjempeleit, og håper virkelig at du lykkes neste gang!!

Stoooooor klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...