Gå til innhold

Spørsmål om småblødninger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.. Var på UL på lørdag på grunn av småblødninger som startet torsdag kveld. Legen kunne se at selve blødningen kom i fra livmoren, men ikke noe om selve fosteret siden jeg bare er i uke 7.

Det er nå tirsdag og blødningene er til tider helt vekke for så å dukke opp igjen i "slimet" (friskt blod).

Er fremdeles småkvalm og ømme pupper og tar det som et godt tegn.

Har en eller annen ide om hvis det skulle være en SA så går det ikke så treigt før man mister..

 

Skal på ny ul i dag, spennende.. krysse fingrene.

 

Noen andre som har vært igjennom det samme.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også hatt det som deg da jeg var i uke 8. Blødde bare friskt blod og det kom masse. Var sikker på at jeg mistet. Hadde ingen store smerter, men frykten var der. Legen sendte meg til UL noen dager etter for å se om alt stod bra til, og det gjore det. Den sparket og hjerte banket. Det var en lettelse. Har fått beskjed om at jeg lett kan blø, og har gjort det et par ganger etter dette, men har ikke reist til lege siden jeg tror alt kommer til å gå så fint. Men nå er det 10 uker siden jeg har opplevd dette (er 22+2 idag). Tror alt vil gå kjempefint med deg også, tror du hadde merket det med veldig smerte om du hadde en SA.

 

Gled deg til UL, det er så utrolig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...