Gå til innhold

Hvor lenge etter keisersnittet hadde dere samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå 2 mnd siden jeg ble operert, men har ikke følt for samleie enda. Hadde en kjempe tøff opplevelse med hastekeisersnitt. morkaka løsnet fullstendig så barnet var veldig dårlig. de brukte 1 time på gjenopplivning og han ble sendt til en annen by.jeg mista selv 2 liter blod. barnet og jeg er bra nå, men jeg har endel ubehag (det stikker og svir ):er jeg blitt skikkelig treg som ikke føler for sex eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk faktisk 12 uker hos oss, men vi hadde vært "intime" før det da.. Hadde også mye ubehag og lite lyst. Det henger i enda faktisk.

Skrevet

med sistemann hadde vi sex den dagen jeg kom hjem..dvs tredje dag. Blødde i kun 2,5 dag.

Skrevet

Vi hadde sex når renselsen var over, eller så godt som over

Skrevet

Hadde sex ca 8 uker etter keisersnittet. Det var faktisk ganske vondt men etter at vi kjøpte glidekrem har det funka bra. Har litt problemer med lysten men prøver å være litt fokusert på å være kjæreste også i tillegg til å være mor.

Skrevet

Vi hadde sex ca 5 dager etter. Hadde også Hastekeisersnitt, men ikke så dramatisk som ditt. Men har nesten mistet lysten totalt nå, det er 5 uker siden fødselen.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Gikk noen mnd må jeg innrømme...Ingen av oss hadde særlig lyst, vi var trøtte og slitne så da var det ikke noe å stresse med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...