Gå til innhold

sterke smerter og middels blødning

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har jeg en spontanabort?

skal til legen min imårgen. Fikk ikke komme idag, da jeg ringte for seint. Har hatt sterke smerter i hele dag. Men de sterke smertene kommer og går. Det skumle er også at jeg har blødning. Men ikke mer enn at jeg kan bruke truseinnlegg, og det kommer litt rødbrunt blod. Ikke noe klumper eller noe.

Har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og er bare 4 uker+5 på vei.. men nå har jeg vel kanskje mista?

off, litt deppa, selv om det var litt dårlig timing å bli gravid på. For det var ikke planlagt. Men jeg hadde faktisk bynt å gle mej litt.. siden jeg har venner som skal ha barn og har nettopp fått barn..

*trulte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

smerter og blødninger er nok ikke noe bra tegn, MEN det trenger ikke å bety at du har sa. Er så mye annet det kan være og. Du vil nok få en litt tankefull natt.. Du får ha lykke til hos legen i morgen så er det vel bare å håpe på det beste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg kommer nok ikke til å få sovet noe særli..

og blir heller ikke noe klokere av å søke på nettet om symtomene heller, for det står jo så mangt. Men jeg krysser fingrene for at det ikke er en SA..!! selv om det godt mulig er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...