Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 Noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 Thilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 1) Thilde 2) Tiril 3) Thale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky_mom Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg synes at Thale er et spesielt og kjempeflott navn. Det står på lista mi deresom vi får jente... Eller liker jeg Tiril. Har ei jente som heter Vilde :-) Nesten som Thilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg ville valgt Thale. Thilde er bare et kallenavn for Mathilde, og Tiril er så 'fnisete'..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 29. august 2006 #6 Del Skrevet 29. august 2006 Thale,helt klart!!!!!!! Det er et flott navn. Tiril går ann det også, mens Thilde likte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 30. august 2006 #7 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg hadde både Thale(Tale) og Tiril på lista mi over jentenavn......-men vi venter gutt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå