Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Innbiller meg at disse lekker mer enn vanlige bleier. Noen med erafring?
Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Fungerer utmerket hos oss, i alle fall. Som regel skikkelig tissetung om morgenen, men aldri hatt lekkasje. Bæsjer aldri på natta.
KristianL Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Ja, vi kan ikke bruke disse om natten. Trenger en bleie som sitter tettere og som er litt tukkere. Derfor bruker vi bare vanlige bleier som nattbleie.
gullskattmamma Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Vi bruker stort sett bare up&go på natta, synes de sitter bedre på stumpen enn vanlige bleier. Også synes jeg de sitter bedre på når bleien er full av tiss på morgenen, sklir ikke ned.
m vestfold Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Jeg synes vanlige bleier funger best på min toåring om natta. Men også de kan bli veldig fulle innimellom og lekke litt. Må nok over på større bleie på natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå