Gå til innhold

Når testet dere positivt?


3 i vannet:)

Anbefalte innlegg

Er dette veldig individuelt?

Venninna mi testet pos 3 dager før IKM, og her sitter jeg med neg test 5 dager etter IKM, og ingen TR...Hjelp, skjønner ingenting?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt litt ureg menstruasjon. så om jeg skulle ha mens den ene eller den andre uken var jeg ikke sikker på. Tok derfor test etter 30-31 dager etter siste mens, testen slo ut i full blomst, krysset ble knall blått, er nå 10 uker på vei... Drøy et par dager til du, husk at svake kryss også er positivt, men det vet du sikkert :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig individuelt.

Det kan være en enkel forklaring, kanskje du har stresset mye denne perioden som gjør at tanta er forsinket - eller kanskje du faktisk er gravid, men at kroppen din ikke har produsert nok av det stoffet som får testene til å slå ut. Hørt om flere her inne som har gått mange dager over ikm før testene har slått ut.

Hvilke har du brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Var jeg som postet sp.mål istad, glemte at venninna mi var logget på maskinen så ved en feiltakelse brukte jeg hennes nick...

Tok en vanlig clearblue på onsdag, og så dig CB på fredag og søndag...

Alle helt negative, men er skikkelig "rar" i magen, kvalm, trøtt, og har bare fått litt farget utflod, ingen mens... Blir ikke klok av det, men orker ikke prøve flere tester nå...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De digitale kan som sagt være litt "strengere" enn de andre, så har du lite av det stoffet som trigger testen kan jo det ganske enkelt være årsaken, håper jo det ! :) I så fall kan du jo vente et par dager og er tanta fremdeles på ferie, kanskje teste med en av de vanlige, ikke digitale?

Spennende - krysser fingrene for testen om et par dager !! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testa svakt postivt tre dager etter ikm.. det er nå tre dager siden jeg testa.

men nå kan det hende jeg holde på å miste :(

har smerter og litt blødninger.. men ikke noe klumper i blodet!

ikke meningen å ødelegge den gode stemningen..

men jeg håper noen kan fortelle meg at det ikke er en SA.. selv om jeg egentlig er temmelig sikker på at det er det:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig samme prob. som deg, jeg er 15 dager over IKM, ingen mens, (litt rosa slim igår), negative tester forrige uke!!! Men det er visst vanlig at noen ikke tester positivt før uke 5 .- 6 har jeg lest her inne!!

 

Ønsker deg lykke til , og at du får en positiv test snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet da jeg var 5+5... litt treg i oppfattelsen jeg:-)

 

så det er litt over en uke siden, og jeg er kjeeeeempeglad. alle TRE (!!!) testene var knallpositive...

 

men kanskje ikke så rart i o m at jeg var nesten tre uker over ikm.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...