kjossa Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Hei! Jeg er nyregistrert her på barni magen, etter å ha vært ivrig "til-leser" i flere mnd. Omsider har jeg fått registrert meg, slik at jeg kan delta i debatten jeg også Vil bare nevne noe......... I dag har jeg vært hos gyn for en sjekk etter å ha hatt vannaktig utflod i en ukes tid (mye). Jordmor var usikker om det var lekkasje av fostervann, og ville jeg skulle sjekke det opp for sikkerhets skyld. Fint det tenkte jeg , som førstegangs (uke 26) føler jeg meg ganske usikker på det meste. Var til ul, alt så bra ut sa gyn....ingen lekkasje.....MEN du har litt mye fostervann, så jeg vil at du kommer til en ny kntr om 3 uker. Ingen forklaring på hvorfor jeg skulle komme igjen. Alle forstår jo at når en spesialt ber deg om å komme igjen, er det noe som ikke er helt som d skal. Jeg ble sittende igjen som et sp.målstegn. Siden fikk jeg forklart (av jordmor)at for mye kan tyde på at d er misdannelser på fosteret....... også forventes d at jeg skal sitte rolig i 3 UKER og vente på hvordan det ser ut neste gang.!!!!! Jegholder på å gå av skaftet!! Andre som har opplevd lignende?? eller som har /har hatt for mye fostervann?? Setter stor pris på input.
selfangerkjerringa Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Jeg ble sendt inn på ekstra ul rundt uke 34 (eller var det 36?) forrige svangerskap pga veldig høye sf-mål. Fikk beskjed om at ungen var normalt stor, men at det bare var fostervann. Eller som den ene legen sa: ojsann, denne kommer nok med et plask! Ikkeno beskjed om at det kunne være noe i veien med knøttet.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Uff da, ikke noe hyggelig å høre sånt. Jeg ville ha kontakta jordmora igjen og fått en ny undersøkelse med en gang om de virkelig mener at det kanskje er misdannelse på barnet. Kan jo ikke vente i 3 uker på slikt, da hadde jeg blitt sprø også! Masse lykke til, det går bra skal du se :-) Det er sikkert alt i orden med barnet ditt skal du se :-)
kjossa Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2006 Takk for tilbakemeldinger. Jeg skal ringe jordmor og kryse fingrene!!!
Mrs. Bouquet Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Å viss det ikke skjer noe straks altså i dag eller i morgen, ville jeg gått privat til UL eller 3D eller noe annet fornuftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå