Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Hva i all verden er det...??? hvordan føles det...???
Tredje nurk underveis Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Tror det er ganske regelmessige kynnere eller rier som ikke har noen effekt. Sammentrekning av livmoren/stramning av magen som gjør litt vondt, men ikke så vondt som fødselsrier. Maseriene kan komme og gå, det er først når riene kommer regelmessig med ca. 5 min mellomrom vi kan vite at fødselen er i gang. Men jeg er også førstegangs, så det gjenstår å se hvordan det kjennes ut i virkeligheten...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Tusen tusen tusen hjertelig takk for svar. Du er en engel. Er så hissig om dagen.. så at det er 1770 pålogget å ingen kunne svare Så nå sover jeg godt i natt. Igjen tusen takk LYKKE TIL DA ; )
ballong Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Samme som kynnere...bare litt mer tak, magen strammer seg og blir stein hard. Når riene kommer kjenner du det også men i tillegg får du gjeren tak i ryggen som gjør helsikkes vondt så du skjønner at UPS! - nå er jeg i gang. Sov godt:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 de takene jeg har med smerter nederst i magen, kan det være maserier? Eller er det noe annet? de bygger seg litt opp før de slipper taket og er litt smertefulle..,
lana<3 Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Mine maserier kjenner jeg veldig godt i ryggen også..begynner som bølger bak og går framover og nedover, avogtil som harde tak og avogtil som sterke menssmerter...blir kvalm når det står på som verst og spyr. kjenner det godt i magen,lyskene. Som mageknip og avogtil svie...nedentil stikker det og jeg får nedtrykkfølelse... i tillegg så blir magen min hard som stein. Men de gjør ingen nytte for seg foreløpig..altså ingen modning....ligger her og puster nå...våknet av de for litt siden...jeg blir også veldig varm av maserier...ligger her med vindu på gap men koooker for det om... Når jeg tenker kynnere så tenker jeg på stramninger framme som kan være litt ubehagelige men overkommelige....men dette er langt mer sterkere og vondere enn kynnere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå