Lilje74 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Jeg blir liksom ikke helt klok på det med sengetøy i vognen jeg... Vi har en ny teutoniavogn og bærebaggen skal liksom vøre litt større enn i fjor, men det blir liksom litt trangt likevel... og jeg har kjøpt et skinn til sengen som jeg hadde tenkt til å bruke i vognen og... men dette skinnet er så stort... og hva med madrass og laken og hm... og dyne... vi har også bare en dyne... passer ikke så godt å måtte kjøpe dyne og skinn til vognen også... kanskje vi kan ha et litt billgere et i vognen... som også er mer tilpasset vognbruk? Vet at dette spørsmålet har blitt stillt 100 ganger... men.... som forvirra førstegangs... må det visst inn med teskje...
<3 Jentemafian <3 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Jeg skal bruke lammeskinn i vognen med dyne, blir det for mange minus grader skal jeg bruke voksi pose. Har Emmaljunga Edge Duo Kombi og den med madrass. Dyna skal jeg veksle mellom vugga å vogna (babydynen 65x80) I senga skal vi bruke barne dyne 80X100. Lammeskinnet kan vi bruke i senga, sofaen, gulvet og i sportsdelen. Veldig kjekt.
Lilje74 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Takk for svar :-) Så da bruker dere ikke skinnet vognen før den blir sportsvogn altså... hm... men det er madrass i vognen... Vår bag er ikke helt tynn i bunnen heller... men jeg vet ikke om det kvalifiserer til madrass...
Tredje nurk underveis Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Vi har også kjøpt inn lammeskinn som vi har tenkt å bruke både i kurven, senga og i vogna. Om skinnet er litt stort, er det vel greit å brette det inn litt i kantene, babyen liker jo å ligge litt trangt. I starten har jeg tenkt å bruke dyne over og ev. teppe. Dyna har vi tenkt å bruke både i vogna og i kurven. Når det blir kaldere, må vi vel gå til innkjøp av en vognpose.
<3 Jentemafian <3 Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Skal bruke lammeskinnet i vognen sammen med dyne selv om det er madrass. Men lammeskinnet passer også til sportsdelen.
Lilje74 Skrevet 29. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2006 ok :-) Takk! Blir vel slik vi gjør det vi også.
Gravidi Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Vi har også Teutoniavogna med mykbag og kjøpte en tynn madrass til den på Fru Lyng. Skal ha skinn oppå der også en 65x80 dyne. Har også tenkt at det blir jo litt trangt oppi der, men hva skal man ellers ha, liksom...? Har tenkt å ha voksipose etterhvert. Så mini får bare venne seg til at det blir trangt.. Neida. Vi får se. Vi har også eget skinn og liten dyne til kurven, tror det kan være greit å slippe å flytte på ting hele tiden. Samtidig har jeg en snikende følelse at vi har kjøpt inn for mye stæsj, og at vi finner ut at vi klarer oss med mindre.. Men, det er så vanskelig å vite med førstemann/dame. : ) Og ikke minst gøy å shoppe...
Lilje74 Skrevet 29. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2006 Helt enig med deg med det å måtte flytte på ting hele tiden... men sambo er sunnmøring og ikke helt enig i at jeg har lyst til f.eks. å kjøpe eget skinn til vognen... ja, ja... vi får se... ;-)
Gravidi Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Skjønner! : ) Ja, sunnmøringer er fornuftige med penger, og det er jo en god ting! Når jeg tenker meg om, er skinnet vi har i vogna en del av en skinnpose som vi har arva av broren min. Spørs om jeg hadde fått lov av minn mann å kjøpe to skinn, ja. Nå har ikke jeg sagt til han alt jeg har kjøpt, da... Tror uansett ikke han hadde skjønt hva vi skal med halvparten. Men når en har vært inne på BIM i ni måneder får en jo en del behov som bare MÅ dekkes.. Uff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå