Gå til innhold

Noen som IKKE har ømme pupper?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke det, syntes ALLE omtrent har det .Vi får være unormale sammen :) 10 uker på vei idag. Du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tisser til tider møe på natten, går litt i rykk og napp, ellers er jeg mer trøtt enn vanlig, søvn er digg :) og hatt litt "menssmerter" men er bare så småting at jeg må si jeg er i knallform i forhold til andre som spyr dagen/natta lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg herved inn i "ikke ømme pupper" klubben. Har så lyst på ømme pupper jeg og, virker som ALLE har det. Har klemt og klemt på de, men kan ikke finne et eneste ømt punkt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Vi har nå egen klubb :) Er litt øm, men det er såpass lite at det såvidt er nevneverdig, ikke sånn at jeg står i fare for å bli sparket fra "ikke ømme pupper" klubben... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har dere ømme brystvorter da?

det har jeg..

men nå kan jo det hende jeg har mista min lille spire.. :(

har hatt kraftige mens-lignende smerter i dag, og blødd litt brunrødlig tyntflytende blod.. ikke klumper asså.

Og jeg som testa positivt på test for to dager siden og ble såååå gla.. off, kjipt om jeg har mista:(

Noen som har hatt blødninger av dere? Og at det ikke var noe gale ved det?

Det kjipe er at jeg har takvise smerter som kommer og går. Og til tider kan de vere nok så sterke.. huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg også i ikke ømme puppe klubb.:-)

har ikke ømme pupper og er helt i topp form, litt såre brysrvorter men ellers ikke noe mer. føler meg litt oppblåst bare.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da er det ikke bare meg som IKKE har ømme pupper!! De andre "tegnene" jeg har foreløbig er; tisser en del, vanskelig for å sove på kvelden, og vanskelig for å stå opp på morgenen!!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen alle jentene i ikke ømme pupper klubben:)

Jippi, tror jeg er littebitt øm i den venstre puppen. Trykker jeg ekstra hardt på den kan jeg kjenne et lite ømt område:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Godt å se at det er mange av oss. Jeg har ikke et eneste graviditetstegn, annet enn at jeg er supertrøtt. Er i 11. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. hadde også blødninger forrige graviditeten, ble sendt til legen, men det var bare bra m den lille.. hadde litt små blødninger i to dager. :) håper det går bra med deg å, vet hvordan det er å gå å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ikke lengre.. Klemmere hele tiden, da blir det litt vondt ;) Hadde mye vondt tidligere, kunne nesten ikke gå uten å holde på de.. Ekkelt, liker det ikke men tisser fortsatt mye og har restless legs.

 

9+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...