Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Har vært innom her siden jeg fant ut av at jeg var gravid,virker som om det er mange koselige mennesker her,som kan hjelpe hverandre hvis de er noe vi lurer på eller bare dele gleden av å være gravid,er selv førstegangs og er 22 år,er 18+2 men regner med at terminen blir forandret etter at jeg har vært på UL på fredag...jippi gleder meg masse til og se det lille gulle mitt!!!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer så masse med graviditeten!!! UL er en stor opplevelse.. Så du er ikke den eneste som gleder deg til den.. Jeg har litt lengre ventetid da.. skal til UL om 5 uker, er bare 13 uker på vei. Nyt graviditeten... Og kos deg her på BIM 2 trimester! Klem
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Takk,takk gleder meg masse til UL ja,men enda mer til det lille vidunderet kommer i armene mine,sitter og innbiller meg hvilken fantastisk følelse det er og få sett det lille vidunderet og holde det for første gang...
selfangerkjerringa Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Velkommen hit og lykke til på UL! Spennende å høre hvordan det har gått! Se fram til ul, det er en flott opplevelse
Puslemor * med 2 flotte barn Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Hei og velkommen hit.. Er også 22 år og er 19+4 idag... skal på ultralyd imorgen.... Gleder meg kjempemasse...
Margrethe1311 Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 tenkte bare jeg skulle si hei, og gratulerer med den lille imagen =) jeg er 20 og er 18+6 og jeg var på ultralyd igår =) det var så fantastisk =)) har ikke kjent noe særlig til min lille derfor var det så godt å se at den ikke klarte å ligge stille når alle målene skulle taes av den.. da vet jeg at alt er i orden og at den spreller rundt der selv om jeg ikke kjenner så mye til det enda =))
Storebror & Lillesøster Skrevet 29. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2006 Ja,det blir moro og få sett den lille,har heller ikke kjent noe til sparkene enda,men det er jo kanskje litt tidlig for oss førstegangs så jeg bekymrer meg ikke for det!
Lapez Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 gratulerer så mye:) Jeg er christina, vi har termin 25 feb:) Når du vet sikkert hva terminen din er må du huske å skrive deg på terminliste våres her inne, og på 1.gangsdebatten:) LYKKE TIL VIDERE I SV:)
Storebror & Lillesøster Skrevet 29. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2006 Etter legens beregning har jeg termin 29,januar,men regner med at den blir flyttet endel etter UL på fredag,fordi jeg har en UTROLIG uregelmessig mens,men kan jo bli posivtvt overrasket også håper det,har ikke lyst til at terminen skal bli flyttet 2 uker frem.
Storebror & Lillesøster Skrevet 29. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 29. august 2006 Skal prøve på det ja hadde tenkt og gjøre det nå men kan like godt vente 3 dager til jeg vet sikkert. Er det samme greie som når man svarer på et innlegg eller...kan du forklare?? ny her!
Lapez Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 du går inn på terminlista, kopierer hele det siste innlegget, trykker svar på innlegg, og limer inn hele lista på "svaret ditt", da fører du på deg samtidig:)
Storebror & Lillesøster Skrevet 29. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 29. august 2006 Ok skal prøve det,men er ikke særlig flink,hva trykker jeg på for og kopiere?? Litt dum på dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå