Gå til innhold

April: i dag har vi kjøpt ny seng til snuppa

Anbefalte innlegg

jysk hadde så bra tilbud på barneseng nå (800kr inkl madrass) at vi klarte ikke stå imot..hehe.. har sett på den før og tenkt at den var artig.. har bamsehode i hodeenden.. veldig søt.. hehe.. Er enda leeenge til hun skal bruke den, men bare måtte..hihi.. så da trenger vi ikke tenke mer på det. Tenkte mye på om vi skulle ha sånn vokse-seng, men fant ut at vi like gjerne kunne kjøpe vanlig :)

Fortsetter under...

Ja slik seng har min tantegutt. Han likte den og foreldrene og da! ;) Kjempe seng! Du kan kanskje begynne med den rundt jul - var der sengehest på den? Om ikke så er det lett å lage en selv.

Eg har sett på denne til LillePia.... http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=193&productId=141488&SearchBackLink=

Håper du kommer rett inn til rett side. Eg vi gjerne ha hvit seng, som skal passe inn med resten av interiøret på rommet hennes.

den var kjempekoslig! Er så mange fine barnesenger! Vanskelig å velge den fineste så vi tok den billigste..hehe.. Og ja, det skal være sengehest med til den. Men må bare si at er så irriterende med sånne tilbudskataloger! På de to butikkene her i området hadde de kun 1 seng igjen i butikkene!!!!!!!! (til sammen) og det på samme dagen som katalogen kom ut. grr..men for en gangs skyld var marginen på vår side...

Har stående klar jernsenga fra Ikea, den som kan justeres i takt med at barnet vokser. Gleder oss til hun kan begynne å bruke den, men det blir vel ikke enda på en stund.

Håper på å holde henne i sprinkelseng en stund til.

Men det er jo så mange fine senger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...