Gjest Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Vi har en Simo bagvogn og en Easywalker, men har solgt sportsvogna vår pga plassmangel. Så hva er den perfekte vogna å bruke i tiden mellom de vognene vi har ??? Full liggestilling, og god å trille. Easywalkeren har ikke full liggestilling, så den er uaktuell det første året. Må passe fra ca 6 mnd og til 2 år som tur og sovevogn. (Ja, jeg er tidlig ute....ikke gravid enda engang - men det er viktig å undersøke. Kanskje det kommer et bra tilbud...)
trude lutt Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Emmaljunga cerox - har full liggestilling, og vendbart styre. Stødig og god vogn
LegallyBlond Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Vet at du nettopp har solgt en, men teutonia mistral er virkelig en god vogn =) Synes ellers emmaljunga city jet ser spennende ut! HAr prøvekjørt i butikk, og var veldig god å trille iallefall. Men vet ikke hvordan den er i praksis.. Tror det er iallefall tilnærmet full liggestillingen, men at ryggen ikke blir helt flat, at det blir en sånn liten knekk mellom ryggen og setet og setet og forbrettet. Litt sånn: ------- / --------------------- / Hvis du skjønner....hehe. Og selvsagt ikke så bratt i setet, men ikke lett å tegne her =) Ellers er jo teutonia timmy veldig god. Selvom den er littegrann smal og kun forovervendt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Hva med noe fra Bebe Confort? Finnes masse å velge i, bare se på hjemmesidene. Vi har loola + en som heter trophy air 4. Kan ha sittedelen begge veier på alle disse vognene så vidt jeg vet..... Den high treken er jo kanskje den mest kjente og er visst populær....
Willemo Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Jeg vet du nok ikke er enig med meg Martinmamma ( har fått med meg at du er glad i easywalkern din) men hva med å bytte den ut i en OTH urban jungle?? Den har mye bedre liggestilling og er fiin å bruke fra ungen vokser ut av bagen og resten av vognperioden. Supreste vogn som er spør du meg...
Gjest Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Liker ikke det vinglete framhjulet til OTH. Finnes den med fast fremhjul ???
LegallyBlond Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Hjulet kan låses. Dessuten er det en vanesak å trille den, sikker på du kommer til å like det etterhvert =)
Willemo Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Det er ikke vinglete, men svingbart og helt supert å trille med. Går ann å låses men det gjør vi aldri. Det er rart men absolutt alle som triller vognen bemerker hvor usedvanlig god den er! Når det gjelder svingbart framhjul er nok dette en vanesak. Jeg sliter med Mistralen nå og syns den er veldig tung å trille da jeg har vendt meg til med OTH vogna. Mistralen er 06 model og strøken, men pga vi er så fornøyde med OTH kommer jeg nok til å selge den snart. Snuppa mi er 11 mnd, brukt OTH fra 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå