Gå til innhold

5 DAGER IGJEN... ER DETTE NORMALT

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner å bli veldig lei, enda jeg ikke er over termin.. men terminen min er usikker har nemlig to.. den første var 25 aug den andre er 2 sep.. i dag har jeg hatt enorm energi.. pusset opp et rom, stresset i byen fra kafe til kafe, kjøpt tørketrommel, vasket tre vask, bakt kake å bare klagd på samboeren min, klarer ikke sitte rolig et sekund uten å tenke på at mer bør gjøres.. føler meg en smule psyko pluss at jeg har hatt veldig vondt i ryggen så plutselig fått skikkelig hold lignende smerter i magen helt opp til mellomgulvet, klarte nesten ikke gå faktisk, har flydd på do med nesten diare i hele dag og helt nederst på magen"buken"!! har jeg hatt sånne elektriske støt i hele dag. ..???????? noen som vet om det er et "tegn" på fødsel eller har hatt lignende selv... please svar meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sov i to dager før fødslene mine( 2) men: begge startet med at slimproppen gikk og så diare...helt til det ble tomt...så trodde jeg at nå kan jeg sove og så begynte det.

Skrevet

Den voldsomme energien din og diare hele dagen kan jo være tegn på at det nærmer seg. De støtene du kjenner nederst på magen aner jeg ikke noe om, men det er jo ikke umulig at noe skjer snart. Lykke til!

Skrevet

jeg også har vært utrolig trøtt å bare sovet helt til i dag... enderlig ekstrem energi.. men ser etter denne slimproppen hele tiden.. kan det skje at jeg ikke merker at den går tror du/dere..

Tusen takk for svar foresten

Skrevet

Takk for svar... blir så glad når noen sier det nermer seg.. jeg vet jo det men du forstår sikkert hva jeg mener ; ) lykke til du også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...