Gå til innhold

Kan dette være sopp? aldri hatt det slik ved sopp før.

Anbefalte innlegg

Er anonym nå. Er ikke det ellers :-) Går det greit?

Dette er litt ekkelt. Det klør veldig nedentil, og oppi liksom. Har ikke så masse utflod,men når jeg kjenner langt "oppi" så er det MASSE tykt utflod. Men det kommer liksom ikke ned. Jeg tok en Ecovag pille mens jeg enda spotta bitte litt. Har ikke merket at den har kommet ut. SOm regel når jeg tar en sånn pille, så kommer det ut morgenen etter.

Er dette sopp eller? Noen som kjenner seg igjen? Sopp hos meg har alltdi vært tykt utflod, som har kommet ut.

Huff.. dette var ekkelt assa. Tar meg en ny ecovag når jeg legger meg i kveld, selv om det er slik. Vil bare ha dette bort!

Fortsetter under...

Ja det går veldig greit at folk er anonyme når de er seriøse som deg:) BRA" :)

Jeg har hatt det som deg mange ganger...og det klør noe helt forferdelig! Jeg regner med at du har sopp men du kan og ha fått en infeksjon..om dette ikke gir seg ville jeg ha tatt meg en tur legen min jeg..bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite!

Men har du mensen nå samtidig som du har denne kløen og utfloden? siden du snakka om spotting?

Ekke så ekkelt:) Sikkert naturlig..selv om det ubehaglig!

ikke vær flau over slike innlegg!

klem

Takk for svar!

Jeg er ferdig med mensen, men kan spotte 3 dager etterpå. Så i går på 3. dagen, så tok en en pille.

Skal bestille meg en time hos legen jeg :-) sant sant.. bedre en legetur for mye.

ok:) for jeg får ofte sopp rett før og rett etter mensen...pga av bakterieflora og temperatur tror jeg..så sikkert helt naturlig..prøvd alt av kremer du sikkert....canesten funker veldig bra på meg..har sluppet piller jeg heldigivs...

:) lykke til legen

klem

Jeg har vært litt plaget med sopp ifm mensen og kan på det sterkeste anbefale vivag skjede-kapsler. Jeg får iallefall litt forstyrrelser i bakteriefloraen før/under/etter mens noen ganger, og med en gang jeg kjenner antydning til dette stapper jeg oppi en slik kapsel. Fungerer over natta gitt;) Og endel billigere enn om man skal kjøpe disse canesten-pillene, som jeg har kjennskap til.... Håper det ordner seg, ikke noe særlig å klø i musa.. hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...