Gå til innhold

Hvem av dere har lyktes på aller FØRSTE IVF forsøk og er 33 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ,jeg var 32 år da vi lyktes på vårt første forsøk. Har nå vært gjennom et fryseforsøk(er 34 år nå)som dessverre endte negativt. Men har trua på at vi lykkes neste gang,da med ferske egg. Du har gode muligheter. :)

Saa kjekt aa lese alt dette da! Jeg er 32 og det er godt mulig det blir IVF forsoek for oss ogsaa foer jeg fyller 33 neste sommer. Herlig med litt oppmuntring. Betalte dere for 3 forsoek da, eller tok dere sjansen paa ett forsoek? Det er vel ingen refusjon regner jeg med :-)

Annonse

Så flott at dere har lyktes på første forsøk:-)

Dette gir jo meg også håp om at man kanskje lykkes ved første runde.....men har absolutt bena plantet godt nedi gjorda !

Men litt håp må man ha,ellers orker man jo ikke å gå gjennom alt.

Hei,

Jeg var 31 år og lykkes på første forsøk (32 år da barnet ble født), og 33 år og lykkes på første forsøk (søsken og 34 år da barnet kommer; har termin i desember). Har vært veldig, veldig heldig.

Kan legge til at de ikke har funnet ut noe galt med noen av oss (ikke at det nødvendigvis er positivt...kan ofte være greit å vite grunnen)....

Har 4 egg på frys (ligger sammen 2 og 2). Disse kan ligge i 5 år...så det er faktisk mulig at vi kan få enda flere barn med hjelp fra det offentlige (var ikke klar over det før i vår/senvinter og ble kjempeoverasket og glad for det)....så kanskje det blir enda et lite nurk??? Har alltid ønsket meg 3 barn.....men det har vært tider da jeg ikke trodde det kom til å bli noen....og at jeg fant ut at får jeg bare 1 barn er jeg lykkelig....og da det faktisk blir flere er vi så glade for det....

Jeg tenkte også slik at alderen min kunne ha noe å si, men fikk beskjed om at jeg absolutt ikke var å regne for en gammel dame enda...

Lykke til da....33 år skulle ikke være noen hindring....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...