Gå til innhold

for en hemmelighet vi går rundt å bærer på:)


bare meg;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg sprekker snart, har alt sakt det til foreldre, svigers å min sjef. Har så lust å rope det ut... men samtidig så er det vanskelig å si noe, føler liskom jeg lyger... merkelig, finner liskom ikke rette ordene...hørest liskom så rart ut å si JEG ER GRAVID i mine ører;) hihi... uvandt liksom;)

 

Glder meg til uke 12, da skal værden få høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg og! Er med venniner og foreldre og har bare lyst til å rope det ut.. men vi har bestemt oss for å vente, men det er ikke altid like lett. Smiler plutselig når jeg tenker på det, folk begynner nok å lure etterhvert, spesielt svigermor. Hun merker så lett sånne ting. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til datteren vår skal få vite at hun skal bli storesøster!!! Hun klarer nok ikke å ta det helt innover seg, men tror hun blir glad.

Hun går rundt og koser med alle andre sine babyer for tiden og er så opptattav dem, så jeg hååååper at alt går bra nå og at vi kan fortelle henne det om ca 2 uker :D

 

Og så gleder jeg meg til at andre skal forstå hvorfor jeg er så trøtt.....snooork! He he.

 

Ellers er det ikke så nøye, merker at det var mer spennende å fortelle første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeg holder på å sprekke!! Kun noen få som vet det, har lyst å skrike det ut til hele verden: ) Begynner å få litt mage også, så må liksom kle meg forsiktig for tiden, er 10 uker og 2.gangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg ser issje heilt problemet med å sei det når du vil eg.. har sagt d t mange jeg, er i uke 7.. hvorfor skal dere absolutt holde det hemmelig egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...