Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Idag har jeg hatt noen syke, rare tanker... Hadde termin på lørdag og er alltså på overtid, men når jeg var ute med doggen isted så kom jeg meg i å tenke på at "jaja, da blev det ingen baby da". Akkurat som om siden termin er overstått så blev det inget av?! Rart og uvirkelig.....hehe..
ballong Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 He he, gå på eple slang kanskje det får opp spenningen litt:)
Skrømti Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Det hørtes ut som noe jeg kunne komme til å tenke! Kjente meg igjen i det der med en gang. Nå har ikke jeg termin på en ganske så lang stund enda, faktisk 2 1/2 måned til, så det gjenstår og se hvordan det blir. Ville bare si at du er nok ikke alene om rare tanker!
Dotten Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Hi, hi. Jaja. Da får du vente til neste gang du får termin da, og håpe det kommer en baby da Fnis....!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 AKKURAT den tanken har jeg gått med også. Jeg tenkte at det var da eller aldri. Går fortsatt gravid jeg da, 9 dager over termin. Og jeg har vært på UL i dag, og det skal visstnok være en baby inni der.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå