Gå til innhold

Ang oppstart av pergotime

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ta min förste pergokur denne pp, og hadde 1.mensdag torsdag 24.august. Den dagen var jeg også hos legen, som sa at jeg skulle starte med förste tablett tirsdag 29. Men det blir jo dag 6?? Spurte legen flere ganger om dette, men han holdt fast ved 29. Nå lurer jeg på om jeg skal ta tabletten nå i kveld? Kan jo ikke ha noe å si?? ELLER??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6107699-ang-oppstart-av-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står jo om de at de skal starte på dag 5 men er det gyn eller fastlegen som har skrevet ut dette ?

Er det gyn ville jeg nok ha gjordt som h*n sa for h*n vet mer om din situasjon og gir deg sikkert derfor riktige retningslinjer. Er det fastlegen din ville jeg kanskje vært litt mer skeptisk.....

Takk for svar! Det var en privat gyn lege som skrev ut dette. Får nok gjöre som han sa, jeg spurte han faktisk flere ganger om dette også fordi jeg syntes det var så rart at han sa start på dag 5, men det han sa blir jo dag 6..!! Men han holdt fast på det, så da blir det vel det. Er jo i morgen. Spent på hvordan det blir. Om det hjelper. Legen sa at jeg muligvis hadde for kort syklus til at det skulle rekke å bli "noe". Pergo skal jo hjelpe på el, men jeg går utfra at det kan hjelpe meg også. Han vet vel hva han snakker om... (Mine sykluser ligger på rundt 25 dager)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...