Gå til innhold

Dere som vil ha et eget anonym-forum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har dere tenkt på hvor utrolig useriøst dette forumet ville blitt??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja like useriøst som de fleste anonyme her inne er.....hehe..sånn er det bare....når folk ikke kan oppføre seg får det følger..skjønner du ikke det?

Du kan da vel bare fikse deg ett nick? anonym1 f.eks...ser ikke helt det store prob i det..men da kan vi vite om d er du som terroriserer oss gang på gang...

capishe..:!

Skrevet

Hallooooo!!???

Jeg vil ikke bli kjent igjen her inne, det er jo derfor jeg ikke bruker nick! Hvor vanskelig kan det være å forstå det???

Og hva mener du med å "terrorisere"? Kan du gi meg ETT godt eksempel på det?

Skrevet

KAN DU FORTELLE MEG ÅSSEN DU KAN BLI GJENKJENT HER INNE OM NICKET DITT ER ANONYM1??????????????????????

Dust.....dessuten går det an å forandre nicket sitt...kutt ut dette tullet nå...værså snill...

og hva mener jeg med å terrorisere...hum skal vi se..HVOR MANGE ANTALL FREKKE svar anonyme gir her inne..ta det nye innlegget nå da: Hysterisk innlegg....les det..så skjønner du....irriterende som faen er det.....!!!!!!

Skrevet

Ikke gidd å svar sussa...Det er ikke noe point i det!!!La det fare....Eneste som vinner på at du bryr deg er den anonyme....

Skrevet

ja har tatt maja mor i handa på at jeg ikke skal svare mer....er ikke bra for blodtrykket mitt dette;) hehe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...