Gå til innhold

LONE:)

Sussa85 - snart 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vi bor så nærme altså? hehe..bor i Malvik æ da....kor bor du?..nei så gøy...

trur itj så mange bimmera bor så nærmer her..sikkert en del i trondheim men:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Orkdal kommune. Vet godt hvor Malvik er ja. Jeg er opprinnelig fra Heimdal. Men det er leeeeenge siden.

Skrevet

huff..glemte nesten dette innlegget oppi alt jeg nå..hehe...

:) orkdal ja..skjønner:)

HVorfor flytta du da?.....

klem

Skrevet

Laaaaaaang historie. Du var bare tre år da jeg flytta. Har bodd mange steder rundt om før jeg havnet her. Har du alltid bodd på samme sted du da?

Skrevet

yes:) har alltid bodd i malvik..men bodd mange steder i malvik..med forskjellige sammensetninger av folk..hehe...også en laaang historie er jeg redd....

men trives godt i malvi jeg:) og vil ikke flytte herfra.samme med sambo..alltid bodd her han og!

Skrevet

Kjente ei en gang som het Anne Lise Malvik i Malvik. Hun er 72-mod tror jeg. Vet du hvem det er?

Skrevet

Ja det stemmer! Har ikke sett henne på over 20 år, men hsker at hun spilte håndball da også. he he Snedig.

Skrevet

Ikke for å blande meg inn i denne koslige samtalen.. hehe, men har noen av dere blitt spådd?? Klem

Skrevet
:) hehe...jeg kjenner henne ikke tror jeg...søkte bare på henne på nettet....men gøy da:) hehehhe....
Skrevet

Jeg har, for en stund siden. Spådd tre unger til, altså fem unger. he he. Neste barn var en guttespire i november. Men det er jo såååå lenge til.

Skrevet

hehe..ja jeg ble spådd ja:) av hedwig tror jeg..skulle være gravid i nov..og funderer på jente..om jg ikke husker helt feil..usikker:) hehee..lenge siden..

åssen d?

Skrevet

Hun er jo litt eldre enn deg, så det er jo ikke rart om du ikke kjenner henne. Og Malvik har jo mange innbyggere. Ikke sikkert hun bor der heller lengre.

Skrevet

Jeg har blitt spådd av tre stk uavhengig av hverandre.. alle har spådd graviditet ila av vinteren, hun siste så tvillinger.. O`store, ja dere vet.. enn om hun har rett.. (har faktisk blitt spådd at jeg skal få tvillinger tidligere, da jeg var ung.. eller yngre, blir det vel) Spennende å se for oss alle da, om det stemmer;)

Skrevet

Tvillinger? Ogud. jaja...man må ta det som det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...