Gå til innhold

må avlyse fryseforsøket pga. legemangel!!!!

Anbefalte innlegg

Har ventet på eggløsning i over en uke, og endelig på søndag kom den. Ringte sykehuset i dag, men fikk et slag i tryne tilbake! Det er ikke nok leger på jobb den dagen jeg evt. skulle satt inn egg, så da må jeg vente en mnd til!!!!!!!!! Ble så Jæ.....lig skuffet. Snakket m sykehuset før helgen, og de sa jeg måtte fortsette å teste meg i tilfelle eggløsningen var litt sein. Men de sa ikke noe om at det ikke kunne bli innsetting. Sykepleieren jeg snakket m var veldig fortvilet stakker, for dette var en avgjørelse som var tatt av legen uten å informere om det før helgen!!!

Dritt leger som leker med andres følelser!!! Da må da være mulig å få inn en vikar?????

Fortsetter under...

Fy, søren så dårlig gjort! Det burde vært sagt til deg før helgen, er så viktig med all info man kan få her fordi all utsettelser tar på. Kanskje du kan ringe en gang til, hvis du orker, og mase litt på dem. Si at det burde vært opplyst deg og at de burde kunne skvise deg inn!

Det er lov til å prøve seg, vi blir kanskje litt for tålmodige og litt for snille i denne venteprosessen.

St. Olavs var ihvertfall kjempesnille og skivset meg inn rett etter sommerferien, men jeg måtte avbryte pga folikkelutv.

Oppmuntringsklem er sendt til deg:)

Kaktus er sendt til riksen:(

Herregud, stakkars deg. Dette er å leke med andre folks følelser!!!

For en skam for sykehuset. Høres helt useriøst ut!!

Håper det likevel ordner seg for deg :o)

Sender en kinaputt til Riksen og håper den smeller skikkelig slik at de får opp øynene der nede!!

At det går an....

Klem fra meg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...