Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 jeg har nettopp begynt med grøt til gutten min som er 4 mnd. jeg lurte på hvilket tidspunkt på dagen det er lurt å gi han grøt? jeg begynte med grøt for å se om han sover bedre på natta. han kan våkne hver andre time enkelte netter.
Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 hei jeg vet ikke hva som er anbefalt, men jeg gir magnus grøt på kvelden før siste melken. han sover fra halv åtte til mellom 6 og 8 på morgenen nå.
Bananamama Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Helt i begynnelsen er det anbefalt å gi på morningen i tilfelle bebien skulle få magevondt/reagere på grøten. Etterhvert er det lurt å gi om kvelden før lalletid slik at bebi sovner god og mett:)
Lindis :-) Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Jeg gir grøt på dagen jeg.. Holder fortsatt på med litt tilvenning etter ca 3 uker, og er oppe i en halv posjon nå :-) Har tenkt å begynne å gi det til kvelden også, må bare jobbe litt med å legge hun tidligere først.. Legger seg nå mellom 21-22..
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Ved første tilvenning bør du gi om dagen slik at u ser evt reaksjoner. For søvnens del er det fint å gi grøt på kvelden etter en stund. Aurora får litt fruktmos på formiddagen og en god posjon med grøt i 19-tiden. Så legger hun seg ca kl 20.00, god og mett=)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Lillegutt på 4 mnd har akkurat begynnt å få grøt. Jeg gir han ved 11 tiden og får kun den ene gangen om dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå