Gå til innhold

April: grøt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp begynt med grøt til gutten min som er 4 mnd. jeg lurte på hvilket tidspunkt på dagen det er lurt å gi han grøt? jeg begynte med grøt for å se om han sover bedre på natta. han kan våkne hver andre time enkelte netter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg vet ikke hva som er anbefalt, men jeg gir magnus grøt på kvelden før siste melken. han sover fra halv åtte til mellom 6 og 8 på morgenen nå.

Skrevet

Helt i begynnelsen er det anbefalt å gi på morningen i tilfelle bebien skulle få magevondt/reagere på grøten. Etterhvert er det lurt å gi om kvelden før lalletid slik at bebi sovner god og mett:)

Skrevet

Jeg gir grøt på dagen jeg..

Holder fortsatt på med litt tilvenning etter ca 3 uker, og er oppe i en halv posjon nå :-)

Har tenkt å begynne å gi det til kvelden også, må bare jobbe litt med å legge hun tidligere først.. Legger seg nå mellom 21-22..

Skrevet

Ved første tilvenning bør du gi om dagen slik at u ser evt reaksjoner. For søvnens del er det fint å gi grøt på kvelden etter en stund. Aurora får litt fruktmos på formiddagen og en god posjon med grøt i 19-tiden. Så legger hun seg ca kl 20.00, god og mett=)

Skrevet

Lillegutt på 4 mnd har akkurat begynnt å få grøt. Jeg gir han ved 11 tiden og får kun den ene gangen om dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...