Gå til innhold

Uff, litt pinlig men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om størrelsen på puppene har noe å si for om man kan amme eller ikke? Jeg har veldig små pupper, fyller ikke ut A-cup til vanlig, nå gjør jeg det så vidt (er i uke 14). Altså det er jo noe der, men jeg kan ikke se for meg at det skal være plass til noe melk i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal ikke ha noe å si, de vokser nok når melka kommer! :)

Skrevet

Trøster deg, jeg :-)

Det har INGENTING å si for om du kommer til å amme eller ikke. Jeg hadde selv SPEILEGG før jeg fikk mitt første barn.

Og fikk masse melk til ungen min :-)

Skrevet

Takk for trøstende ord! Ser nemlig veldig fram til nettopp det å (forhåpentligvis) kunne amme!

Skrevet

Jeg sliter med en stor E-cup, og tenkte at haha da har jeg i hvert fall godt grunnlag for å amme, i det minste! Men nei... jordmor fortalte meg at den beste melkeleverandøren de hadde hatt på hennes helsestasjon var en A-cup... hehehe :)

Det ER plass til masse melk også i små bryst, melka produseres kontinuerlig og har lite med puppestørrelse å gjøre heldigvis :)

Skrevet

Jeg med min A/B cup fikk rikelig med melk til veslejenta mi.(barn nr1). Og på den tiden hun begynte å sove litt mange timer på natten ble puppene mine sprengt til randen og SVÆRE.. Jeg hadde aldri trodd at mine bittesmå pupper kunne bli så store. Så kroppen ordner opp og lager plass... (Og jeg fikk litt strekkmerker på puppene mine, men det overlever jeg) Så jeg tror ammingen din kommer til å gå helt flott!!

Skrevet

Det har absolutt ingen ting å si. Jeg vet om mor med bryst som en ti åring som velykket har ammet fire barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...