Gjest Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 av Nattinatt, hun sier jeg blir gravid i oktober!! Noen som har blitt spådd av henne? Håper hun har rett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Etter 17pp syns jeg nå det er min tur...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 HUsker ikke hvem som spådde meg jeg..mulig d var hedwig...? hehe..uansett ble spådd i nov jeg..ALT FOR LENGE TIL..hehe...har alle intensjoner om at det skal sitte neste mnd! men ja.du fortjener det vel før meg..hehe..er kun i 3pp jeg klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 hun spådde meg gravid i august,men tanta kom i går. tror du skal ta det med en klype salt;-) er selv i 16pp,så er lett å la seg tillate å tro på sånnt.... lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Jeg ble oxo spådd gravid av nattinatt i oktober da er jeg i 8 pp så jeg håper at jeg er så heldig! Ble spådd 4 barn av flere, 3 gutter og en jente...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx krysser ALT
Gjest Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Ingen som fortjener det mer eller mindre her inne, her heier vi på hverandre!!!
Gjest Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 jeg ble spådd av ei der inne.. tror kanskje det var nattinatt.. Jeg ble spådd gravid i oktober
Gjest Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 oj,,,spår hun alle gravide i oktober kanskje...?? ho-ho:)
Lone35 =0) Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 Jeg ble spådd guttespire i november. Aaaalt for lenge til. jeg ble spådd 5 unger! Har to fra før og er 34 år, så herregud, hvordan skal jeg nå det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå