mamma til 2+ en i magen Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Har i dag vært eldig plaget med kynnere. er 32 uker. Det har vært mye styr på jobben, er sykemeldt 50%, men har samme arbeidsmengde som da jeg jobbet 100%.. Måtte begynne å se på klokka etterhvet for å se hvor ofte de kom. etter en stund ga de seg. har ikke ringt jordmor. tenkte jeg skulle se hvordan de går i mårra. merker mye trykk ned, og må på do hver gang jeg reiser meg. har mye mens smerter i rygg og mage også. er det flere som har hatt det sånn? sitter avogtil å bare venter på at vannet skal gå!!
Murmeline Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Jeg hadde det også sånn, og da dro jeg inn til en sjekk. Ring føden og konsulter med de. De stiller spm som vi glemmer/ikke kan nok om her... Hvis evt fødsel er det jo viktig at du kommer inn tidsnok til å stoppe den.. Lykke til!
Lilje74 Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Synes det høres ut som om du burde snakke med jordmor... ev. kanskje holde deg hjemme fra jobb i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå