Gå til innhold

Noen fra Trøndelagen her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Men du e i Malvik no? Men det tordne ikke og lyne her vel? ....hums..men skitvær i dag ja..fryktelig tungt;)

Neeeeii..vanskelig å vite hvem jeg er tror jg..hehehe....men godt mulig ja..hakke akkurat holdt meg skjult i malvik..er du gammel da?

klem

Annonse

humm...d vil si at vi sikkert har gått på samme skole da?hehe...og æ veit itj av såå mange som hete julie som e ett år eldre enn mæ....såå.....hete eirin æ da..så veit du d..så blir d rettferdig...men...huff....vil bare itj at familien min ska vit av vi prøve enda æ da...hehe...du veit garantert av min sambo da...ska itj røp navnet hannes..for han vil itj at nån ska vit d....

ok... e itj helt sikker, men kan ikke kom på noen året ynger enn mæ som hete det... men flytta fra malvik for endel år siden da, så e itj så oppdatert om plassen lenger... menmen, lykke te iværtfall, sussa;) julie e nicket mitt for æ syns det e så fint et navn, og om æ nån gang får ei jente så e det et alternativ;)

hehe..ok:) skjønner......da e d ikke nå fare da!:) hehe.....

E itj så my nytt her da...samme kjedlige men trygge gode plassen..like mæ godt her æ:) og har flytta sammen med min kjære sambo og forlova oss.....så alt er fryd og gammen;)

Lykke til da! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...