Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld og i kveld har jeg vært skikkelig tungpustet.Nesten som om jeg ikke får puste av og til.Må liksom trekke pusten dypt ofte for å få nok luft føles det som.

Vet man kan bli ganske tungpustet på slutten altså,men jeg er nå bare 26+3 da.....

Håper dette går over snart.

Fler som er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har merka det, er ikkje så tungpustet til vanlig utenom når eg gjer noke fysisk (har veldig dårlig kondis) Men eg merker at plutselig så må eg ta ein stopp for å få nok luft. Det er litt ekkelt synst eg!!

Skrevet

Jeg har siden tidlig i svangerskapet blitt andpusten av veldig lite, men nå i det siste har jeg blitt sånn oksygenløs uten at jeg gjør noenting. Jeg kan sitte i ro og se på tv og plutselig må jeg bare trekke pusten dypt, høres ut som jeg kjeder meg ihjel nesten. Jeg har også merket at hjertet slår hardere enn før, eller raskere? Det kommer vel av at vi får opptil 1,5 liter mer blod enn før, og trenger mer oksygen eller noe sånt... Det er vel sånn til etter fødselen mener jeg, da først retter ting seg opp igjen.

Skrevet

Ja,det er sånn jeg er.Sitter bare helt stille og føler jeg har null pust.

Er ikke sånn hele tiden,men i perioder.......

Til etter fødsel??Grøss......

Skrevet

Det går faktisk over etter fødsel :-)

Men det er svært ubehagelig når det pågår ja. Et slit å gå opp trappa til loftet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...