Circe Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 Fått noe så sinnsykt vondt. Strammer som helvete (unnskyld) i rygg, mage og hofter.. Kan noen være så snill og fortelle meg hvorfor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 28. august 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 28. august 2006 Ikke??? nei nei.. Da går jeg og legger meg... Ha en toppers kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 Kan vel være livmora som rugger på seg...! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 aner faktisk ikke hva det kan være... kan vel være livmoren som klemmer en liten nærve... eller kasnkje tidlig bl... kanskje kroppen bare er sliten og prøver å gi beskjed... men kan jo ønske deg god bedring da iallefall:) håper du blir bedre utover kvelden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 28. august 2006 #5 Del Skrevet 28. august 2006 Vet ikke... men så lenge du ikke blør, tror jeg aldri i verden at det er noe farlig. Helt sikkert bare livmoren som strekker seg. God bedring, og sov godt... Klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 28. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 28. august 2006 Takk, har ligget litt på sofaen. Det har ikke gitt seg helt. Gjør ikke like vondt,men merker det. kanskje bare nervene mine somhar slått seg. Jeg bekymrer meg for mye jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå