Gå til innhold

Sussa, vennen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du må nok slite med meg minst en mnd til :-(

Tviler på at den sitter denne mnd. Stoler mye på de testene og selv om det er 3 dager til IKM, så hadde jeg vel fått i allefall en liten svaaak strek? Men som sagt, kommer ikke tanta på onsdag, tester jeg gjerne igjen :-)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) håper virkelig at du får dra en mnd før meg på 1 tri:) så kan du guide meg da veit du når jeg kommer;) hihi..men om du blir her en mnd til er det ikke noe krise for meg da:P hehehe..neida..huf...

men som sagt....man er gravid til det motsatte blir bevist!!!!! hehe....

Men håper at tanta di kommer når hun skal om hu må komme....

:)

Gjort i dag da?

klem

Skrevet

I dag har jeg vært på shoppingtur med en vennine :-) JUHUU!! Tok testen hjemme hos henne i all hemmelighet, har ikke sagt til noen at jeg prøver på nr 2, men måtte teste før vi dro av gårde. I kveld har jeg vært på møte.....Faen, det lynte det!!!.....Vel, nok om det!!

I går kveld var nettet nede, så jeg fikk ikke bimmet!!! SÅ trasig, hehe, er en vond vane å vende dette her :-) Om en time begynner Akutten, tenkte jeg skulle se på det...kanskje...kjenner jeg meg rett, tar jeg det heller opp og bimmer i stedet!!

Og hva har du gjort i dag?

Skrevet

:) hehe..så hun skjønte ingenting hun da? klarer ikke å skjule skuffelsen jeg...så kan ikke teste i nærheten av noen:S

Lynte det på møte ...d vil si du var sint og skuffet? hehe...om jeg skjønte deg rett?....har lynt VELDIG HER I KVELD OG..om du leser mitt innlegg......så får du se hva jeg føler i dag!

Trasig og ikke få bimmet ja..er jo blitt totalt avhengig:)hehe..er ikke så mange her som ikke vet hvem jeg er nå sikkerT:P

hvilken kanal går akutten på da? elsker slike serier jeg..men frykter at denne går på tv 3? ELSKER greys anatomi da;)

Jeg har vært litt på skolen i dag..og ellers vært totalt forbannet..ehhe..som sagt..les innlegget mitt!

Skrevet

Neida, det lynte på åntli' her. Var redd for at nettet skulle bli borte for meg i dag òg!!!

Jasså, så du er sinna?? Hehe, kan det være da? Lei av å ikke bli gravid? Det er jeg!! Men det er ikke godt å si hva det er som feiler oss jenter noen ganger ;-) Håper du får en bedre dag i morgen da.

Hvilken skole/fag tar du (hvis du vil si det da)?

Ja, akutten går på tv3, har du det ikke? Ja Grays' er kjempe bra. Noe å se frem til i morgen da :-)

Skrevet

hehe..da skjønner jeg:) har ikke vært sååå ille vær her i kveld da..ille nok at jeg lyner tror jeg...og uværet gikk utover naboene og så;) hehehe.fikk en del blikk da jeg gikk ut isted..UUUPPSSS...

Nei er bare sinna generelt tror jeg....pms under mensen...hehe.håpløst...men selvfølgelig vil jeg jo være gravid NÅ! ..hehe...blir sikkert bedre dag i morgen....

Går vernepleie i trondheim jeg:) På leangen..kjempespennende!

og du gjør?

Hakke tv 3 nei:S men vi får se om vi bytter til viasat!....:) gleder meg til i morgen ja!

klem

Skrevet

Du... nå vil anonym yppe, IKKE svar på det innlegget om anonym knappen...Ok?

Skrevet

SUSSA!!!!!!! Vi må klare å la det være... he he... var tydelig for sent ute med den advarslen :-)

Skrevet

"RØDME"..jeg klarer ikke jeg....er en svak sjel.....EN SVAK SJEL!...fy faen så sint jeg blir...hvorfor må folk være så ekle....

GREIT NÅ SKAL JEG LA VÆRE Å SVARE DEM!.

tar deg i handa på dette nå! OK?

GI MEG STØTTE MAJA MOR TIL Å SKJERPE MEG OG TEIPE IGJEN MUNNEN/TASTATURET!

sukk

Skrevet

STØTTE STØTTE STØTTE STØTTE

Og en sabla god klem!!

Skrevet

DU ER SÅ GOD!:..tror du må være her en mnd til uansett om du er gravid eller ikke jeg maja mor....ellers kan jeg komme til å få store problemer..lover du å stikke innom og hjelpe meg? hehe

Skrevet

Jeg må nok bli her å passe på! Ikke svar anonym!! Hehe, skal hjelpe deg gjennom dette jeg!!

Skrevet

GODT!..hehe....bindende kontrakt dette altså...blir godt å gå over på 1 tri....håper vi begge klarer det snart....ber til gud og andre makter...hehe

Skrevet

Hører så mange som klager over 1 tri, så vi får komme i den klubben vi òg, så kan vi gjøre det til et hyggelig sted å være :-)

DET er en bindende kontrakt!

Skrevet

enig med du...skal rydde opp vi..når jeg har lært meg å kontrollere temperamentet mitt:P heehhehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...