Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo hallo

Jeg har ikke glemt deg Lenn, men jeg har hatt det så travelt på jobb og når jeg endelig er hjemme er jeg helt kake. Må rett på sofaen! Uansett nå er jeg her igjen. Har faktisk akkurat satt den første sprøyta, puregon denne gang. Er vant med Gonal F, men det gikk jo bra med Puregon også. Har også tatt Klexane som er for blodet mitt. Den svir noe så sinnsykt, jeg holder på å bli sprø hver gang den skal settes. Heldigvis er det mannen min som setter dem, jeg hadde aldri klart det. Så nå er vi igang igjen, hadde aldri trodd det skulle gå så fort, men så kom mensen for tidlig og da var det bare å sette sprøyta. Skal på ul dag 6 (lørdag) og så blir det vel uttak og innsetting i slutten av neste uke tipper jeg...da kommer vi til å ligge veldig likt i løypa. Det blir koselig å ha noen å følge. Jeg skal sykemelde meg fra uttak til test, skal bare tenke på meg selv denne gangen! Kan nesten ikke tro det er sant - vi er igang igjen!!!!!!!!! Hurra!!!! :)

Har ikke hatt tid til å lese noen av innleggene på siden de siste dagene, så jeg håper du kan sende meg en liten oppdatering om hvordan det går med deg. Hadde vært kjekt å følge deg disse dagene frem mot uttak/innsetting....

Ønsker deg alt godt og ha en fin kveld.

Stor klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia vennen :o)

Fint å se deg igjen! Synd at du er sliten...du må ikke glemme å ta vare på deg selv. Husk at du har "tøffe tak" i vente (rugeperioden tenker jeg på :o))

Ja da ligger vi ganske likt, jeg ligger en ukes tid foran.....

Skal til Trondheim torsdag med innsetting fredag!

Ble litt overrasket i går da slimhinnen faktisk var 8mm på første UL. Sist måtte jeg ha 3 UL før den var tykk nok.... Da var den 5,8 på første UL. Tror jo at det kan ha med akupunkturen å gjøre jeg da :o) Er nokså alternativ av med. Tror det har mye for seg....

Skal tilbake til akupunktur i dag. Det blir 3.gang....

Han er veldig grundig og seriøs han jeg går til. Men har jo vært spent, fordi jeg jo ikke ante om dette kunne hjelpe på slimhinne etc.

Gikk til aku da jeg var gravid med sønnen vår, pga bekkenplager. Syntes det var god hjelp da også. Da fikk jeg nåler bare i ørene. Nå har jeg fått både i fotbladet, magen, kneet, håndleddet, panna og hodet. I tillegg til begge ørene altså.

Den han setter i panna er så god!!! Får en skikkelig god følelse når han setter den. det prikker liksom og får en god følelse inni meg. Han sa at den virker på hele "systemet".

Jeg er også plaget av tinnitus, spesielt i stressede og søvnløse perioder. Fikk det for 2 år siden. Etter en helv....periode i livet mitt (jævlig jobb/ arb.giver/ spontanabort/ exu/ dødsfall og sykdom i familien...) Det kommer tilbake i perioder der jeg er sliten.Det er bare i ett øre, men det "durer" der :o( Har sjekka det flere ggr hos øre nese hals, men det er "bare" stress....

I går kveld var det helt stille inne i øret mitt!!! Jeg utbrøt til sambo da vi hadde lagt oss "herregud!! Lyden i øret mitt er vekk!!"

Jeg har en følelse av at akupunkturen har noe av æren for dette. Velger iallefall å tro det. Hvordan kan lyden ellers bare "forsvinne over natta"....? :o)

*Bank i bordet* Håper den ikke kommer tilbake i kveld....

Men jeg er ikke så plaget at det ødelegger livet mitt, jeg har alltid vært av den typen som heldigvis sovner fort om kvelden, så jeg rekker ikke ligge å "høre etter" noe særlig :o)

Nei nå er det bare å mobilisere masse positive tanker til neste innsetting!!

Du har kanskje lest av de andre innleggene mine at jeg gjerne vil sette tilbake 2 egg...?

Spurte sykepleier om det på tlf i går, men hun kunne ikke si noe. Det var det de på lab-en som bestemte (tenk at det ikke er jeg selv som bestemmer det....merkelig....)

Jeg har jo 3 egg på frys, har lyst å ta opp alle 3 og sette tilbake de 2 beste....

Får bruke argumentene mine når de ringer på torsdag....Det avhenger jo også av hvordan de tåler opptiningen.....

Vi snakkes mer Cristina :o)

Ha en riktig fin dag!!!

Stooor klem fra

Skrevet

Hjelp, innlegget hadde falt ut av siden!!!! *skrekk og gru* :o)

Nå sitter jeg her og filosoferer over det jeg skal bruke som argument for å sette inn 2 egg på St.Olav på fredag......

At det skal være så vanskelig...det er jo VÅR eiendom, de eggene!!

Skal ringe de etter kl.12, håper det lar seg gjøre.

Gynekologen min sa at det var ingenting han kunne gjøre, men at argumentene mine var gode. Men det spørs jo om DE synes det, da....

Har forresten fått tak i akupunktør til å sette nåler rett før og rett etter innsetting!! Jeg skal til han i Tr.heim rett før, og så kommer faktisk han til klinikken rett etterpå :o) God sevice eller ;o)

Så nå har jeg iallefall kjørt "akupunktur"-løpet helt ut. Det gjenstår og se om det hjelper på forsøket. Håper det!! :o)

Håper også alt er bra med deg Cristina!!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...