Gå til innhold

kvelds/helgedagmamma (Gjøvik)

Anbefalte innlegg

Noen som er interessert i å være litt "kveldsdagmamma-helgedagmamma" på Gjøvik, eller kjenner noen dette kunne passe for??

Jeg jobber turnus og har en mann som er mye borte med jobben (ca 2 mnd i slengen). Vi har tre jenter på 2 1/2, snart 6 og 7 1/2 år.

De periodene han er borte trenger jeg pass en kveld innimellom (kanskje en gang annen hver uke, kl 14-22, evt hente minsten i barnehage noe senere hvis du ikke kan så tidlig) og kanskje en helg i mnd (enten kveld fredag, dag lørdag og kveld søndag eller kveld lørdag, dag søndag). Veldig fint om du kan komme hjem til oss, men bor du noenlunde sentralt kan jeg levere og hente.

Har hatt ei hittil som vi er veldig fornøyd med, men hun venter baby og bor egentlig ei mil i "feil" retning. Vil gjerne ha noen med litt mer erfaring enn vanlig barnepasser, siden det er snakk om en del flere timer om gangen.

Trenger og noe "vanlig" barnepass siden hun vi har hatt har begynt på videregående, og har nesten ikke tid lenger.... Gjerne ungdomsskole-elev, det går helt fint. Er snakk om pass noen timer ved møter og annet vi skal ut på og kanskje sove hos oss når jeg jobber natta og han er borte.

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6106359-kveldshelgedagmamma-gj%C3%B8vik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...