Ann-ch. Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Hei snøfilla. Håper det går bra med deg. Ser ut til at noen trenger litt hjelp til å oppdatere lista. Er visst bare halve lista som er med nå. Kan ikke du ordne den ,som den skal være,please. Klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 He - he... Ser at det florerer av lister her inn og blir litt matt... Får se om jeg orker å ta tak i det. Det blir jo bare surr når nye lister lages hele tiden. Ellers går det bra med meg. Det er jo skikkelig vakum etter et mislykka forsøk, men vi skal nok få høsten til å gå med artige aktiviteter - så får vi satse på at det er vår tur neste gang:-) Klem
Ann-ch. Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Man kan si at det er litt rot ute og går ja:-) Godt det går bra med deg. Hvet så godt hvordan det er når forsøket mislykkes,men det virker som du takler det bra og venter på å starte opp igjen,og det er positivt. Ellers er det utrolig viktig og ikke glemme forholdet. En trenger litt pause innimellom og bare ta vare på hverandre. En går litt i sin egen rare verden under forsøket. Leste lenger ned at du kunne få nytt forsøk i uke 50. Hvis du er klar for det ,så kjør på.Greit å ha noe annet å tenke på under behandlingen. Uansett så håper jeg det er din tur snart snøfilla. Det fortjener du virkelig. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå