Gå til innhold

Latmann syndrom: )


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Andre som er rett å slett late, ikke orker noen ting, har null overskudd? Føler jeg sitter i sofaen og tenker på alt jeg skulle ha gjort, men det blir lite med meg! Slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette gjelder nok meg også, pleier å like å gjøre en del men for tiden blir det mye tid til å holde sofaen med selskap. I dag har jeg forsåvidt gjort mye. Jeg har vasket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn er det med meg også...har egentlig bestandig vært flink til å ta husarbeidet når det måtte tas,men nå orker jeg ingenting...sitter i gostolen å kikker på alt raske og støvet og rote som ligger overalt...enda får jeg meg ikke til å gjøre det. Eneste jeg orker nesten er å sette på en maskin med klær...hærregud, hvordan skal dette gå....?? hehe;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at flere har det som meg her, sitter i sofaen med dårlig samvitighet, skal bare se "det" på tv, SÅ skal jeg vaske, så begynner det et nytt tragisk program som jeg bare MÅ se. Skikkeli tiltaksløs for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg kjenner meg igjenn!

Har egentlig hatt mye overskudd før jeg ble gravid, gjorde husarbeid hele tiden. Men nå..... ser det ikke ut her, men jeg gidder bare ikke.... er konstant kvalm også....huff sier jeg bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...