Gå til innhold

symptomene er der,men såå redd for å bli skuffa..

Anbefalte innlegg

sitter her med små søte knip i magen min,men bak den gode tanken på at d er et symptom kommer den stygge tanken på at TR ligger der å murrer å fryder seg!!:( (kan man foresten få små korte mageknip når man er gravid?) Korsryggen verker mer enn før,sikkert et symptom det også tenker jeg,men d er nok den ekkle TR som melder seg!!

Kvalm om natta,trøtt om dagen...tisser i bøttevis...Håper så inderlig på at noe er på gang å hater tanken på at noe er under produksjon:) Gråter inni meg ved tanken på tanta *akk og ve*

Har litt variabel menssyklus så har IKM i morgen/to dager fram i tid...

Måtte bare få ut dette,utrolig hvor godt det er å skrive ned følelser å vite at dere gode jenter der ute vet hvordan man har det dagene før IKM:)

klem

Fortsetter under...

ojoj, ikm ca samtidig vi da.. sitter her med verkende rygg (grrrr) selv og prøver å IKKE tenke at jeg kan være gravid (har ingen andre symptomer utenom tisset endel i dag - forteller meg at det var teens feil), vil ikke bli skuffa når jeg evt tester...

men jeg krysser fingrene for deg!! mageknip? ikke noe som minner om tantevondt?

:) vil begynne med å si lykke til!....og håper at spira sitter hos deg..

så har du meg da: gikk 52 dager fra siste mens til neste..begynte virkelig å tro at jeg var gravid ja....søte små knip i magen..ikke fullt så søte til tider nei.... korsryggen var ett helvete....kvalm veldig mye..tisset ekstremt mye.....(måtte opp kjempetidlig for å gå på do osv).... og variabel menssyklus....så kom hu tanta.....BLÆ

:) hehe...enten eller desverre..........

Har fått smerter i korsryggen i dag, sånn som jeg pleier rett før tanta kommer.. så har jeg hatt en del stikk i omerådeunder navlen, men det kan godt hende kroppen min dikter dette opp, for det har den gjort før:) men blir jo så skuffa ved negativ test.. er bare i vår 2 pp nå, og da tanta kom etter 1 pp rant tårene, hadde aldri trodd det skulle bli slik!

Hi på du Thea.

Dette er akkurat som og høre meg.... Kvalm om natta trøtt om dagen osv.. Jeg kjenner meg igjen så sinnsykt. MEn akkurat som deg er jeg redd for at tanta er på vei.. Har noe svak murring i puppene, men tør ikke håpe på at det er noe annet enn TR enda... Skal teste på fredag om ikke TR har kommet til da.. Har IKM i morgen el onsdag..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...