Gå til innhold

Her inne har dere jo greie på alt :o) Kan dere dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er utrolig kjipt - nå føler jeg at jeg har fysiske tegn på hvor jeg er i syklusen HELE mnd! ARG - jeg vil ha min gamle kropp tilbake (den jeg hadde før jeg fikk lille Matildemor, som gav meg mens nøyaktig hver 28. dag og som bare gav meg vondt den dagen mensen kom, ellers helt vanlig kropp) - ikke denne! Nå har jeg vondt i ei uke rundt EL, har IKM i morra eller onsdag og ryggen har klagd i hele dag (og til og fra i helgen). Føler meg jo helt tappet! Og humøret kommer vel etterhvert det også... hmf! *ikke dagen i dag*

Men noen andre som vet?

Det er jo det samme systemet som jobber som når vi føder, da trekker alt seg litt sammen for å gjøre klart til at noe skal ut. Kroppen må jobbe for at blodet skal komme ut sammen med det ubefruktede egget. Hadde ikke noe bedre svar å gi men håper det hjalp litt.

aner ikke hvorfor.. hadde en cyste på eggstokken tidligere i sommer, og det fant vi ut av fordi jeg hadde så smerter i korsryggen.. merkelig, men kan det hende at eggstokkene ligger sånn til at det er naturlig å kjenne det bak i korsryggen?

Uansett så hjelper tanken på at jeg kanskje er gravid mot alt! blir jeg kvalm så tenker jeg at dersom det er fordi jeg er gravid så er det helt greit, da kan jeg være kvalm med et smil om munnen:)

tentke det måtte være noe med det med fødselsgreier ja... ikke at jeg helt forstår det likevel - hvorfor har man ikke vondt i hele kroppen liksom, hehe... men takk gud for at jeg da "bare" har vondt i ryggen :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...