Gå til innhold

April: Har noen av dere erfaring med Efedrin?

Anbefalte innlegg

Lillegutt er i perioder surklete i pusten og får da Efedrin. Da vi fikk resepten, sa legen at noen barn blir veldig aktive av Efedrin, og at det kan gå ut over nattesøvnen hvis de får det rett før legging. Heldigvis har det ikke hatt den virkningen på lillegutt. Han kan få Efedrin på kvelden, og sovner rolig til vanlig tid likevel. Har noen av dere erfaring med Efedrin? Ble barna aktive, eller merket dere ingen forskjell?

Fortsetter under...

Jeg kan fnise av det nå....... Lille fikk Efedrin første gang han hadde falsk krupp. det var vel i mai eller juni. Uff...stakkars gutt. Han ble jo helt Speedy Gonzales her... Vi tok han inn i dobbeltsenga der han spurtet frem og tilbake over lettere fortvilte og lattermilde foreldre.... Tilslutt fikk vi han til å legge seg siden han var trøtt og etterhvert VILLE sove. Han fikk ikke ro. Kastet (og da mener jeg KASTET) hit og dit hvert sekund mens han selv fortvilte og sutret over uroen til langt utpå morran.....Roterte som en kompassnål runde etter runde i senga vår.....Jammen må jeg le av det nå. Han skal slippe en dråpe Efedrin mer, ikke noe for han *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...