tupsy & tipsy Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 flere som plages med kløe på magen? tror snart jeg klør meg ihjel her.. men samtidig er magen så strekt og full av strekkmerker at den er litt nummen på en måte, så føler at jeg ikke får klødd tilbake =) hehe..
Prins&Prinsessa Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Jeg vet. Holder å på å klø meg i hjel her! Men tørr ikke bruke neglene. Har ikke fått strekkmerker på magen enda,å vil prøve å unngå det. Da gjelder alle kjerring råd Prøv å smør med en body lotion, en kald vel og merke. Hjelper på min mage når jeg klør som verst..
Lilje74 Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Var det ikke slik at man ble oppfordret til å kontakte lege hvis man fikk svangerskapskløe i 3. trimester? Anbefaler at du sjekker ut dette med legen din... Sikkert ikke farlig, men best å være på den sikre siden... http://www.kvinnelegen.no/wip4/detail.epl?id=91763&cat=752
ballong Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Kløe på magen er helt normalt,iallefall når det i tillegg strekker og er ømt men begynner det å klø alle andre steder er det et tegn på at avfallsstoffene i kroppen hoper seg opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå