Gå til innhold

litjpia 77 :)

Anbefalte innlegg

jeg er så nervøs for morgendagen jeg.. Ringte til og med å pratet med Kari Mette for å "bestille" fryseforsøk.. Og hun sa at det var lurt å min holdning til dette, for det var jo størst sjanse for at det ikke kom til å gå bra.. Jeg ble litt satt ut.. Jeg trengte jo ikke å høre den. Jeg forstår det er sant, og jeg vet det, men det var måten det ble sagt på som gjorde at jeg ble litt paff i tlf..

Jeg kommer til å teste i natt jeg regner jeg med. Jeg må nemlig alltid på do midt på natten, aner ikke hvorfor, men det skjer nesten hver eneste kveld. Så skal jeg få skrivd ett innlegg etterpå om utfallet.. Gruver meg, men samtidlig så gleder jeg meg også. For å få det overstått, og bli ferdig med det.. Bedre med negativt svar enn å ikke vite føler jeg..

Kryss alt du eier og har, og be alle du kjenner også om å krysse finigre og tær, så håper vi på positiv test i morgen.

Klem..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6105744-litjpia-77/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-)

Skjønner godt du er nervøs! Jeg er jo nesten nervøs på dine vegne!!

Det var jo litt rart at Kari Mette sa det hun sa, men hun har jo allikevel rett... Men kan forstå at det ikke var det du trengte å høre der og da! Og som du sier, det har jo litt med måten man sier ting på!! Det går ann å pakke ting littegrann inn. Og selv om man er realistisk så går det også ann å være positiv, hvis du skjønner hva jeg mener....

Ja, ja, du får svelgen den og prøve å tenke positivt allikevel! Jeg har iallefall en veldig god magefølelse for i morgen, altså! :-D

Tror du at du får sove?! Kanskje det blir våkenatt?? Nei, vi får håpe du sover godt til du må opp å tisse....!

Du må skrive innlegg om hvordan det går med en gang! (Iallefall nesten med en gang...) Jeg skal sjekke før jeg drar på tidligvakt!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6105744-litjpia-77/#findComment-6106160
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...