Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 Dette er mitt 5 svangerskap. Er kvalm døgnet rundt men kaster ikke opp. Livmoren er over skambeinet enda jeg er såvidt 8 uker på vei. De 4 andre svangerskapene har jeg ikke vært kvalm noen ting så dette blir spennende. Kan ikke livmoren bli større forterre siden det er mitt 5 svangerskap? Noen andre med erfaring som venter tvillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 Har selv født tvillinger,og var ikke verken mer kvalm eller mer noe annet enn i mitt første svangerskap.Nå er jeg forhåpentligvis gravid med en(!!!) men allerede,6+1,begynner magen å synes.Tror derfor at det er fordi livmoren "vet hva som skal skje" at den begynner å vokse så fort til flergangs fødende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 Ingen svangerskap er like, og etter 4 barn er det nok mulig at kroppen din skjønner tegningen litt fortere og oppfører seg deretter,men hvis du er i litt moden alder kan sjansen for tvillinger absolutt være til stede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå