Freja Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Er første gang jeg skriver noe på denne siden men har vært mye inne og lest.Søknaden vår om ivf behandling er nå sendt til Haukeland. Har fått utrolig mye god informasjon her inne og ikke minst motivasjon til å gå i gang med denne prosessen. Ser at det er mye positiv omtale av de fleste klinikkene men lite om Haukeland. Er det noen som har hatt ivf behandling der? Er de hyggelige der? Det ser ut som om ventetiden er ca 6 mnd så vi vurderer kanskje klinikk Hausken i stedet. Det hadde vært kjekt hvis noen har erfaring å dele (evt fra begge steder) :-)
Emmis 29.11.05 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hei hei! Vi hadde et ivf forsøk på Haukeland i februar i fjor, og det resulterte i ei nydelig jente i november og vi var kjempe fornøyde med alle der nede ;-) Vi hadde en lege som het Anne Tandberg (har hørt at hun er en av de beste) ! Fikk faktisk en telefon fra dem i dag hvor de sa at vi kunne få starte søskenforsøket i januar så da er det på an igjen!! Så det skal bli spennende.... Så jeg kan absolutt anbefale Haukeland Masse lykke til ; ) Ps. Er du fra Bergen? Hvor?
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 hei hei.... jeg holder på på kk nå.. skal ha uttak i uke 47.... har oxo lege anne tandberg.... håper lykken smiler til oss i august.. kjempefornøyd med kk foreløpig klemzer fra
Marit73 Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Jeg har kun vært til forsamtale på Haukeland. Jeg synes de var kjempe hyggelige. Jeg går å venter på mensen nå så jeg kan starte med prossessen. Er så spent!!! Har time i uke 42 for uttak. Har tenkt litt på privat i Haugesund siden det var så lenge å vente på Haukeland, men synes det er bedre å være i samme by slik at man slipper så mye reising.
Freja Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Tusen takk for svar. Kjekt å høre at dere er fornøyd med Haukeland. Men det er den lange ventetiden da.... Er utålmodig nå når vi har bestemt oss for å gå igang. Bor i Bergen sentrum så Haukeland er jo mest praktisk. Lykke til med forsøket begge to :-)
Abracadabra Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Hei! Vi hadde IVF-forsøk i mars i år, ved Haukeland, og er kjempefornøyd. Alle var utrolig hyggelige og vi ble tatt godt vare på! Synes jeg må skryte litt ekstra av sykepleierne og bioingeniørene, en hyggeligere gjeng skal man lete lenge etter. :-) Vi sendte søknad i november i fjor, og fikk også vite at ventetiden var 6 mnd ca, men kom til forsamtale allerede etter én! Ventetiden varierer jo en del, da, så det kan jo være den er nærmere 6 mnd nå, men jeg ville bare fortelle det. Fra vi sendte søknad og til prosessen var over og egget var inne gikk det "bare" 4,5 mnd - og den tiden skal jeg love deg gikk fort! ;-) Vi var jo så kjempeheldige at det klaffet på første forsøk også, da, så nå venter vi familieforøkelse i november, hurra! Håper det går samme vei for deg, uansett hvor du velger å gjennomføre forsøket. Lykke lykke til!
snøbaby Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Hørerer til på Haukeland. Har bare positiv erfaring med dem. Har (snart) to små gutter med hjelp fra dem....
Fru Kolibri Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Helt enig med alle her! J er i gang på Haukeland nå og må si de er en super gjeng. Legene har det alltid litt travelt men sykepleierene og bioingeniørene gir alt de kan av sin tid og ekspertise. J var på egg-uttak i går og skal sette inn i morgen. Er ikke helt enig i at Anne Tandberg er så ok. Hun er faglig helt sikkert den beste, men hun er sosialt noe fraværende. J hadde litt vanskelig for å forstå hva hun mente innimellom alle faguttrykkene hennes.....men vi er jo alle ulike og oppfatter ting ulikt. Dette var jo bare min erfaring. J bor også i Bergen og fant det praktisk med Haukeland da j ville bruke en akupunktør i sentrum ved siden av ivf. Ventetiden for oss ble nesten 7 mnd fordi de stengte klinikken nesten 1 mnd i sommer pga ferieavvikling. Fint hvis du er søkt inn nå, for da slipper du jo å tenke på det:-) Lykke til.
Freja Skrevet 29. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2006 Tusen takk nok en gang til alle dere som har svart meg. Har blitt mye klokere. Denne siden er helt fantastisk! Lykke til i morgen Fru Kolibri. Skal krysse fingrene for deg :-)
UngVoksen-over termin Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Må bare si at Klinikk Hausken er fantastisk :-) (bor også i Bergen) Skal ned i morgen og ta ut egg og sette inn på lørdag! Gleder oss! Kjenner flere med godt resultat der nede, etter å ha forsøkt lenge og uten hell ved haukeland. Jon Hausken er utrolig dyktig- og de bryr seg oppriktig om en.
husebø Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 Hei Vi er ett par far Bergen som hadd første forsøket på KK i Bergen. De eneste som var positive der var sykepleier Siren og en av bioingenørene. Så vi dro til Haugesund i stedet og for en forskjell!!! Ny avdeling alle som jobbet der er utrolig hyggelig og omtenksom!! Nå venter vi barn 1 desember og vi gleder oss masse!! Anbefaler Haugesund Sykehus på det varmeste!!! Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå