Gå til innhold

Hva dekker trygdekontoret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synarela?

puregon?

crinone?

progestan?

progenova?

ovitrelle?

Sender jeg orginalkvitteringer eller kopi?

Ca hvor lenge tar det før jeg får utbetalt?

Mange spm, håper noen kan hjelpe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt trygdekontor dekker alle disse preparatene, bortsett fra Progestan. Som du sikkert vil erfare, er dette et av de dyreste... Se tidligere innlegg om dette.

Jeg sendte originalkvitteringer, men nådde ikke summen på 15.000 ettersom Progestan ikke ble refundert. Jeg tror ikke det er så veldig lang behandlingstid. Lykke til!

Skrevet

Hei Emma

Jeg sendte også orginalkvitteringene og reseptene til trygdekontoret og det tok i overkant av en uke før pengene var inne på kontoen. Sikkert litt forskjellig på behandlingstiden.

Hvordan går det med deg?

Er det noen ny behandling snart?

Skrevet

Jeg har hatt 4 frysforsøk og dermed brukt Progestan for flere tusen kroner. Fikk tilbakemelding fra trygdekontoret at jeg måtte ha en egen bekreftelse fra klinikken om hvorfor bruk av Progestan, i stede for Crinone. Har fått dette fra klinikken, så da får jeg refundert utgiftene på Progestanen.

Skrevet

Takk for svar :-)

Jeg får skaffe meg en bekreftelse fra klinikken og håpe jeg får dekket Progestan kapslene. Begynner å bli litt penger ut av dette nå. Og det passer meg fint å få tilbakebetalt ca 15000kr i høst. Trenger de hvis vi skal ha private forsøk.

Ann-ch: det går bra med meg. Venter mensen i slutten av uka og da starter jeg med Progynova. Skal ha et fryseforsøk hvis eggene overlever *krysser fingrene for det*.

Hvordan står det til med deg? Husker jeg riktig, skulle du gifte deg i høst?

Skrevet

Hei igjen!

Da er du snart igang igjen da.Får virkelig håpe at det klaffer denne gangen da. Og at du slipper å gå over i det private.

Jeg begynner på siste forsøket neste uke. Spennende dette her. Klaffer det ikke denne gangen heller,så gir vi opp. Men så er vi heldige som har fått en sønn gjennom IVF.

Det stemmer det at vi gifter oss snart. Neste lørdag er det bryllup.Så nå begynner nervene å komme. Men det går vel bra det også:-)

Uansett håper jeg det klaffer for oss alle. Nå er det på tide at det blir masse gladmeldinger her inne. Ikke akkurat noen bra sommer dette her.

Klem

Skrevet

Lykke til neste lørdag da.

Sender deg på forhånd masse gratulasjoner :-))))))))

Får virkelig håpe dere klarer det på siste forsøket, eller at eggstokken din setter inn turbon og produserer masse egg, så det kunne blitt et fruseforsøk også. Det er jo altids lov å håpe.

Jeg tror kanskje jeg blir litt mer aktiv her inne når jeg kommer igang med forsøket, så vi får holde kontakten og heie på hverandre

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...