Gå til innhold

Da er vi på vei mot IVF -brev fra St.Olavs..

Anbefalte innlegg

Mannen min røsket opp konvolutten da den kom på lørdag, jeg var ikke hjemme da posten kom. Han ble litt skuffet over det som stod der, det var bare lagt ved en rekvisisjon til enda en hormonprøve på 2.el. 3. mensdag.

Han hadde forventet at det stod en dato allerede for når vi skulle komme å lage baby...

Om det ikke var akkurat det jeg forventet, så var det faktisk ikke så langt ifra, jeg hadde trodd det skulle være mer konstruktivt enn som så.

Jeg har jo allerede tatt hormonprøver i vinter, og resultatene er sendt til St.Olavs. Hvorfor må det tas nye?

Jeg håper likevel vi slipper dette "styret".... Med flaks denne måneden får vi termin på mannen min sin bursdag... Det hadde vært fin-fint...

Spørsmålet her er vel; hvorfor må det taes nye prøver, er resultatene fra prøvene i forbindelse med pergo i vinter for gamle?

Fortsetter under...

Det kan godt være at St. Olavs vil ha ferske prøver av deg, og du bør være glad for at de tar dette alvorlig. Hvor lenge er det siden dere ble henvist dit? Vet ikke nøyaktig ventetiden der oppe, men tror du må regne med ca. 6 mnd. fra søknaden er sendt til dere kan begynne med første forsøk.

Lykke til!

Joda, det er vel greit... Det er vel uansett greit å stålsette seg til masse prøver og medisiner og jeg vet ikke hva...

Vi ble henvist for ca 1 1/2 mnd siden, så er veldig spent på hvor lang tid dette tar. Vi er forberedt at det tar ett halvt års tid før vi er skikkelig i gang. Jeg er glad det er mange her som har erfaring som det går an å støtte seg til. Ære være dere her inne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...