snartmammapåny Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 Men det er jo en EVIGHET til...!! ikke før 3 november.. Håper tiden går fort, blir så spennede å se den lille, se om den har det fint:) Men må vel bare leve i uvissheten en stund til fremover! Går nok bra;) Greit å ha noe å glede seg til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engajente Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 når har du termin da? er nyskjerrig på når jeg kan forvente å få min time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 ååå...så artig =) det er litt lenge å vente,men tiden går sinnsykt fort skal du se =) var på kontroll til lege i dag..er 10+5-håper jeg får brevet i posten snart ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 28. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. august 2006 jeg har termin 5. april. var til 1. legetime den 18 august, så legen bestilte nok ul timen da:) Gleder meg, kjekt å ha noe å se frem til:) er 8+5 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå