Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 kan jordmor sykemelde eller må man til legen da? er veldig plaget med ryggvondt (tror det er bekkenløsning) å har time til jordmor i neste uke..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Det er kun lege, fysioterapeut eller kiropraktor som kan skrive sykemelding
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 okei. takk for svar. får bestille meg en time til legen da. har litt legefobi.. men må vel gå bra..
MM med spire Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Jeg var hos jordmor på torsdag, da hun anbefalte meg å trappe ned litt. Jordmoren og legen min samarbeider bra, så de snakket sammen før legen ringte meg opp til tlfkonsultasjon dagen etter. Sykemld kunne jeg bare komme innom å hente samme dag.Veit ikke om det er vanlig å gjøre det slik,kansje jeg bare er veldig heldig som har den legen og JM som jeg har, men du kan jo nevne det for din JM, kansje hun kan ordne noe lignende.
grå :) Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 du må til lege, men jordmor kan skrive en anbefaling for deg som legen skal ta hensyn til.
rødhette* Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Kan fysioterapeut??? Jeg trodde bare leger kunne?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 hei! tusen takk for svar.. har fått time til legen idag 12.50.. har nevnt disse plagene for legen tiligere på kontroll for snart en mnd siden og bare blitt verre siden den gang,, hjemme fra jobb idag.. til tider problemer med trapper og å komme ut av senga. håper der er nå behandling å få så det ikke blir verre. vil jo så gjerne være i jobb lengre. er 14+6 idag. håper..håper..håper! har jobb i ferskvare så mye ståing/gåing/tunge løft..så må bli bedre for å klare jobben min. håper på bedring snart og lykke til dere andre med eller uten plager!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Nei, fysioterapeuter kan IKKE sykemelde. Det er kun leger, kiropraktorer og manuell terapeuter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå