Gå til innhold

noen med IKM uke 36 her..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 uke igjen.... det virker så uuuuuuendelig leeeeenge... hva skal man gjøre for å få tida til å gå da? da er ingenting bedre enn å bimme litt!

tenk om vi om en ukes tid kan begynne å leve som gravide på ordentlig, for det er vel ikke bare jeg som har levd som gravid de siste månedene.. :) hvis jeg skal holde på sånn lenge må jeg finne noen nye straegier for at folk ikke skal skjønne hva vi driver med:) at det alltid er jeg som kjører blir vel litt mistenkelig i lengden! noen som har gode unskyldninger å låne bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei har også ikm i uke 36..5 sep..venter og venter..har lyst å teste alleredemen det er jo bare å sløse med testene..kor lenge har dere prøvd?vi er inne i vår 4 pp,håper det klaffer denne gangen:)

Skrevet

vi er i vår 2 pp, så jeg skjønner jo at jeg ikke skal klage.. enda! men likevel da... dagene går jo så sakte:) lurer på hvor lenge jeg klarer å vente med testinga.. forrige mnd kom tanta før jeg rakk å teste, blir jo så trist når hu kommer! :( men vi får krysse fingrene!! egentlig hadde jeg lovet min kjære sambo å ikke bli stressa før desember, men det tror jeg ikke jeg klarer å holde:) ¨har du barn fra før eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...