Mortil1snart2<3 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 1 uke igjen.... det virker så uuuuuuendelig leeeeenge... hva skal man gjøre for å få tida til å gå da? da er ingenting bedre enn å bimme litt! tenk om vi om en ukes tid kan begynne å leve som gravide på ordentlig, for det er vel ikke bare jeg som har levd som gravid de siste månedene.. hvis jeg skal holde på sånn lenge må jeg finne noen nye straegier for at folk ikke skal skjønne hva vi driver med:) at det alltid er jeg som kjører blir vel litt mistenkelig i lengden! noen som har gode unskyldninger å låne bort?
har fått lita pia Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 hei har også ikm i uke 36..5 sep..venter og venter..har lyst å teste alleredemen det er jo bare å sløse med testene..kor lenge har dere prøvd?vi er inne i vår 4 pp,håper det klaffer denne gangen:)
Mortil1snart2<3 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 vi er i vår 2 pp, så jeg skjønner jo at jeg ikke skal klage.. enda! men likevel da... dagene går jo så sakte:) lurer på hvor lenge jeg klarer å vente med testinga.. forrige mnd kom tanta før jeg rakk å teste, blir jo så trist når hu kommer! men vi får krysse fingrene!! egentlig hadde jeg lovet min kjære sambo å ikke bli stressa før desember, men det tror jeg ikke jeg klarer å holde:) ¨har du barn fra før eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå