Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja jeg skal søke om det. Skal prøve å få henne inn i barnehage fra neste høst. Nå er er moren min dagmamma for henne å skal være det i ett år.

Er det mnd barnet fyller 1 år man må søke? Siden man ikke får det før mnd etter barnet har fyllt. Å de trenger vel 3-4uker på å behandle saken.

Reknar med å benytte oss av kontantstøtta ja. Hadde vi hatt råd skulle eg gjerne vore heime eit år til, men eg må nok begynne i jobb, i alle fall deltid. Men eg vil ikkje ha gullet i barnehage når han er så liten. Lillesøstera mi har eit friår, så ho kan overtalast til å ha han eit par dagar i veka.

Jeg skal være lengre hjemme med han, ja, så hos oss blir det kontantstøtte. Men ks er ikke avgjørende, vi er heldige at mannen tjener såpass bra at vi har råd til det uansett. Og hverken han eller jeg syns at jeg snylter på han... Har jo en jobb, selvom mange ikke synes at det er.

Syns kontantstøtte må blir så lenge ikke alle har tilbud om barnehage. Det er feil at de som ikke får plass må i tillegg ut med mange tusen for dagmamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...