Gå til innhold

Er vi gravide korttenkte, eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en del som kjøper vogn leeeenge før termin. Hvor lurt er der da??? Garantien starter fra den dagen du kjøper den... Og vogner er noe som veldig mange vil få problemer med, og hva gjør du da når babyen kanskje er 1/2 år og du ikke har noen garanti....

Tenk litt på dette jenter, jeg gjorde ikke det til min første, og det ble en dyr fornøyelse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min One Tree Hill i august og har termin i november. Derfor skrev betjeningen der opp at garantidato løper fra 1. desember 2006, slik at man ikke mister noe garanti på en vogn som står ubrukt frem til den tas i bruk.

Skrevet

har 2 års garanti på vognen jeg har kjøpt, så ungen er godt og vel 1,5år når den er ute.. de har aldri bedt om å få se på grantien engang når jeg leverte simoen til jentungen selv etter garantien var ute.. aldri betalt en krone.. da har jeg byttet en kalesje sperre, en sånn gynge del på understellet og hentet en ny sånn rød fotbrett feste.. men er jo sikkert forskjellig far vogn til vogn..

hvis de som kjøper tidlig ikek bryr seg så mye om garantien, (er ikek så dyrt å få de fleste tingene fikset heller) vil kjøpe tidlig så la dem få gjøre det..

Skrevet

Mange vogner er det lang leveringstid på. På Fru Lyng for eksempel bestiller de vogna for deg og har den på lager fram til termin. Da betaler du vogna minus depositum ved avhenting, og garantien gjelder fra hentetidspunktet.

Skrevet

Nei, ikke mer korttenkte enn andre vel?? Jeg kjøpte vogna 3 mnd før temin og garantien ble skrevet fra termindatoen. Så hva er problemet??? Du må jo si i fra jo... Så klart vi kjøper vogn en stund før termin, jeg orker nok ingen stor shopping rett før fødselen. Kanskje du var litt korttenkt her? :)

Skrevet

kjøpte brukt jeg, slo til med en gang.. var da ca 5 mnd på vei...

Skrevet

For det første er det 2 års garanti på vogner, så da er jo babyen iallefall over året før garantien går ut.

Dessuten er de fleste forhandlere meget hjelpsomme etter den tid også, så da har du sikkert vært uheldig om du traff på en som ikke var det.

Mange kjøper dessuten på tilbud, så da har en jo spart litt penger der og.

Ville ikke kjøpt for tidlig, men det er mest av andre grunner. Kjipt om det skulle skje noe med babyen, så sitter en der med vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...