Gå til innhold

Røyk!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som fremdeles røyker? Jeg er 7+2 og syntes det var veldig vanskelig å slutte, har nesten akkurat slutta, kutta veldig ned etter jeg fant det ut for 2 uker siden, dvs 5-6 om dagen på jobb, ingen hjemme. Men nå er det helt slutt!! og jeg tror det skal gå fint nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke klart å slutte. Er 5+4 nå.

Men jeg prøver så godt jeg kan og i dag har jeg røyket kun 3 stk hittil. Er kjempestolt over meg selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke slutta enda, er så dum å ikke skjønner at jeg er gravid engang jeg! Er 9+6 ( rødme....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk skader babyen!!!!!!! Jeg har aldri røkt, så jeg bør kanskje ikke rope så høyt, men det er fryktelig skadelig for babyen hvis du røyker. Det er bare å slutte med en gang. Nå har du jo verdens beste grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det min første helt røykfrie dag!! Hadde trappa ned til en 3-4 røyker daglig...synes og det er tøft, men det gjør jo både barnet og oss godt:-)

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet tvert, eller tok en røyk etter positiv test :) For meg har det gått overraskende lett, tenker på at d er et begynnende liv der inne, og for meg hjalp det å lese litt konstruktivt hva som skjer med barnet når moren røyker. Men overdrevent kritikk blir bare dumt! Masse lykke til, om du ikke klarer å slutte helt er nedtrapping glimrende det også!!! Stå på, d er verdt det :) Du får en helt sjef luktesans :) hilsen 10 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig dere har hørt det før, men har dere prøvd den Endelig røykfri boka for kvinner? Jeg hadde ikke akkurat noen åpenbaring, men det var nok til at motivasjonen ble på topp og jeg sluttet etter 15 års på og av røyking. To uker før den eggløsningen som gjorde meg gravid! :-)

 

De første ukene hendte det jeg fikk lyst på røyk i korte glimt. Nå tenker jeg bare at jeg er glad jeg ikke røyker hver gang jeg ser noen som gjør det. Utrolig, jeg som har prøvd å slutte så mange ganger!

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...